خبرگزاری کار ایران

هم زمان با سراسرکشور/

پروژه های روستایی استان البرز افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۵۶

همزمان با سراسر کشور 91 پروژه عمرانی در حوزه روستایی با اعتباری بالغ بر 156 میلیارد ریال در استان البرز افتتاح خواهد شد.

کاوه حدادپور معاون امور عمرانی استانداری البرز گفت: همزمان با سراسر کشور 91 پروژه عمرانی در حوزه روستایی با اعتباری بالغ بر 156 میلیارد ریال در روز چهارشنبه 25/11/91 افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا در کرج وی با اعلام این خبر افزود: بهره برداری از پل احداثی میان روستایی؛ اصلاح مسیر راه؛ لوله گذاری در روستا؛ تسطیع اراضی؛ ایجاد آزمایشگاه شیر؛ بهسازی معابر روستایی؛ احداث مخازن آب و تامین آب شرب روستایی، بهره برداری از ساختمان جدید دهیاری ها؛ بوستان های روستایی و افتتاح چند سالن ورزشی و... ازجمله پروژه های مورد افتتاح است.

حدادپوردر ادامه بیان داشت: توسعه روستایی متناسب با آستانه جمعیتی و ظرفیت بالقوه در سطح روستاها با سرعت در حال پیشرفت می باشد و امید می رود در آینده از مواهب خدمات روستایی برخوردار شوند.

معاون امور عمرانی استانداری البرز، تعداد دهیاری های ایجاد شده در سال جاری را 17 دهیاری عنوان کرد و افزود: با احتساب دهیاری های قبلی این آمار در حال حاضر به 168 دهیاری ارتقا یافته است.

وی در پایان اظهارامیدواری کرد با معرفی روستاهای حائز شرایط از سوی فرمانداریهای استان تعداد دهیاریها به حدود 200 دهیاری در سطح استان البرز برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز