خبرگزاری کار ایران

شست ‌وشوی زمستانی مخازن ذخیره آب البرز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۳۷

همزمان با شروع زمستان، فصل شست‌ و شوی مخازن ذخیره آب استان البرز با حجمی بالغ بر 360 هزار مترمكعب آغاز شد/ آب مصرفی شهروندان استان البرز از هر نظر با استانداردهای شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور مطابقت دارد.

همزمان با شروع زمستان، فصل شست‌ و شوی مخازن ذخیره آب استان البرز با حجمی بالغ بر 360 هزار مترمكعب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا نیلوفر حقیقی مدیر دفتر كنترل كیفیت و بهداشت آب و فاضلاب استان البرز با اعلام این خبر گفت: در فصل زمستان با توجه به اینکه میزان مصرف آب از سوی شهروندان كاهش می‌یابد؛ بر اساس آیین‌نامه‌های كنترل كیفی آب، شست‌و شوی سالانه مخازن ذخیره آب در این فصل آغاز می ‌شود.

وی در ادامه افزود: براساس برنامه مصوب سال 91 تعداد 61 مخزن ذخیره آب با مجموع حجم 360 هزار مترمكعب در استان البرز شست ‌و شو خواهد شد كه تاكنون 30 مخزن كوچك و بزرگ با ظرفیت 76 هزار مترمكعب در شهرهای كرج مركزی، فردیس، محمدشهر، گرمدره، رجایی‌شهر، آسارا، هشتگرد، شهرجدید هشتگرد، كوهسار، طالقان و نظرآباد شست‌وشو و گندزدایی شده است.

وی در پایان اطمینان خاطر داد: آب مصرفی شهروندان استان البرز از هر نظر با استانداردهای شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور مطابقت دارد و آزمایشگاه آبفای استان البرز با داشتن ابزار و دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی؛ بعنوان یكی از آزمایشگاه‌های معتمد كشور و دارای گواهینامه‌های متعدد ایزو، ناظر بر كیفیت آب شرب مصرفی شهروندان استان البرز با همكاری شبكه بهداشت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز