خبرگزاری کار ایران

در نخستین یادواره شهدای فاوا/

تمبر یادواره شهدای فاوا در استان البرز رونمایی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۹۳

اولین یادواره شهدای بیسیم چی , مخابراتی و پستی استان البرز در تاریخ 21 دی ماه در سالن شهدای کانون بسیج جوانان ناحیه کرج با حضور بازنشستگان و پیشکسوتان بیسیم چی دفاع مقدس برگزار می شود.

ایلنا - کرج: این یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا به خصوص شهدای بیسیم چی، معرفی این شهدا به نسل جوان و گردهمایی و یاد آوری خاطرات پیشکسوتان مخابرات در جنگ برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پست استان البرز اولین یادواره شهدای بیسیم چی , مخابراتی و پستی استان البرز در تاریخ 21 دی ماه در سالن شهدای کانون بسیج جوانان ناحیه کرج با حضور بازنشستگان و پیشکسوتان بیسیم چی دفاع مقدس برگزار می شود.

این یادواره با سخنرانی وخاطره گویی سردار کوثری، فرمانده لشگر27 محمد رسول الله در دفاع مقدس ونماینده فعلی مجلس شورای اسلامی با موضوع نقش مخابرات در جنگ 8 ساله برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش این یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا به خصوص شهدای بیسیم چی، معرفی این شهدا به نسل جوان وگردهمایی و یاد آوری خاطرات پیشکسوتان مخابرات در جنگ، از سوی معاونت فاوا سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با مشارکت بنیاد شهید انقلاب اسلامی، اداره کل شرکت مخابرات، اداره کل پست استان البرز، سرپرستی پست بانک، شرکت ارتباطات سیار وفرودگاه پیام برگزار خواهد شد.

مراسم رونمایی از تمبر اختصاصی اولین یادواره شهدای فاوا استان البرز نیز در این برنامه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز