خبرگزاری کار ایران

چاره‌ای جز تسلیم در برابر خواست پروردگار نیست

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۳

خانواده مرحومه شیما خاكدامن سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا در استان البرز با ارسال پیامی ضمن تشكر از همراهی همه افرادی كه یاد و خاطره او را در كنار خانواده گرامی داشتند‏، تسیلم خود در برابر تقدیر الهی را تنها راه كنار آمدن با فقدان آن مرحوم دانستند.

ایلنا - كرج: متن پیام خانواده خاكدامن كه طرف خانواده پدری و هسمر وی تنظیم شده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

غم جانكاه از دست دادن مرحومه بانو شیما خاكدامن بر عموم كسانی كه حتی لحظه ای از نزدیك وی را دیده باشند بر كسی پوشیده نیست، اما دریغ كه دست تقدیر، این بانوی تلاشگر عرصه رسانه ای كشور را از ما گرفت و چاره ای جز تسلیم در برابر مشیت الهی برایمان متصور نیست.

در غم از دست دادن وی هر كسی كه حتی اندكی می شناختش با ما همدردی كرد و بر ماست كه از همه كسانی كه با تشریف فرمایی خود یا ارسال پیام و دسته گل به خانواده و بازماندگان وی در تحمل این بار سنگین یاری رساندند، تشكر و قدردانی نماییم.

همدریهای همكاران شیما خاكدامن در خبرگزاری ایلنا،  مسئولان قدیم و حال حاضر استان البرز، خانه مطبوعات استان البرز، سازمانهای حقوقی و افراد حقیقی و  فعالان رسانه ای استانهای تهران و كرج و سایر استانها و كلیه عزیزان كه یاد وی را گرامی داشتند كمك كرد كه خاطرمان اندكی تسلی یابد و این بار جانكاه را صبورانه تر حمل كنیم.

از همگان تشكر كرده و امید داریم بتوانیم با زنده نگهداشتن یاد وی ادامه دهنده مسیرش باشیم و توفیق خدمت رسانی یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز