خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرج در مجلس:

ستاد دیه استان البرز از سال 90 تا کنون 280 زندانی آزاد کرده است

از این رو ستاد دیه تمام تلاش خود را می کند تا هیچ زندانی جرایم غیرعمد در زندان نماند واز زمان شکل گیری ستاد دیه در سال 90تاکنون 280 زندانی آزاد شده اند.

کرج - ایلنا: اگر فردی دوست دارد که نقش خیر را ایفا کند می تواند با مراجعه به بانک با دریافت تسهیلات بدهی زندانی را به صورت قسطی پرداخت کند.

به گزارش ایلنا نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری ستاد دیه استان البرز گفت: ستاد دیه مخصوص جرایم غیرعمد است و به جرایم اجتماعی اختصاص ندارد.

محمدجواد کلیوند تصریح کرد: گاهی حوادث طبیعی یا غیرطبیعی مانند آتش سوزی، کارگران کارخانه ای را از بین می برد و صاحب کارخانه به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه به زندان محکوم می شود.

وی ادامه داد: از این رو ستاد دیه تمام تلاش خود را می کند تا هیچ زندانی جرایم غیرعمد در زندان نماند.

کلیوند خاطرنشان کرد: از زمان شکل گیری ستاد دیه در سال نود تاکنون 280 زندانی آزاد شده اند.

وی در این میان به نقش اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: کار اصحاب رسانه فرهنگ سازی است و باید در جهت تجمیع کمک های خیرین تمام توان خود را بکار بندند.

وی در این میان از ستادی به نام ستاد سازش خبر داد و گفت: در ستاد دیه، ستادی به نام ستاد سازش مشغول فعالیت است که سعی می کند از طریق گفت و گو با شاکی مبلغ بدهی را تا حد امکان کاهش دهد.

وی از ورزشکاران، هنرمندان، اصناف و امنای شهر دعوت به عضویت در مجمع خیرین ستاد دیه کرد و گفت: باید بحث خیرین را در آحاد مردم توسعه داد و اگر فردی دوست دارد که نقش خیر را ایفا کند می تواند با مراجعه به بانک با دریافت تسهیلات بدهی زندانی را به صورت قسطی پرداخت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز