خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن استان البرز خبر داد:

استمرار طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تا دهم مهرماه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۹۴

25 تیم بازرسی بر تامین و توزیع لوازم التحریر، پوشاك، كیف و كفش و روپوش مدارس، ممانعت از فروش لوازم التحریر خارجی و فاقد استاندارد، نظارت بر رعایت نرخ‌های تعیین شده را بر عهده خواهند داشت.

ایلنا: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تا دهم مهر ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیامک آقایی با اعلام این خبر افزود: این طرح با هدف جلوگیری از کمبود عرضه و یا افزایش غیر منطقی قیمت کالاهای مورد نظر این ایام به اجرا گذاشته می‌شود.

وی گفت: در قالب طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس ۲۵ تیم بازرسی معاونت نظارت و بازرسی سازمان، نظارت بر تامین و توزیع لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش و روپوش مدارس، ممانعت از فروش لوازم التحریر خارجی و فاقد استاندارد، نظارت بر رعایت نرخهای تعیین شده را بر عهده خواهند داشت.

آقایی با اشاره به موضوع نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌ها و مدارس غیر انتفاعی و سرویس‌های ایاب و ذهاب مدارس؛ تصریح کرد: در این خصوص با همراهی کار‌شناسان دستگاه‌های مسئول از جمله اداره کل آموزش و پرورش از مراکز مورد نظر بازدید به عمل آمده و متخلفان شناسایی شده را به تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات صنفی معرفی می‌نماییم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان از جمله برنامه‌های مهم مربوط به طرح مذکور را اجرای گشت‌های مشترک بازرسی با همراهی بازرسان اصناف و نمایندگان تعزیرات حکومتی در سراسر استان و برخورد با تخلفات احتمالی اعلام کرد.

آقایی در پایان با تاکید بر همکاری مردم در معرفی متخلفان، از شهروندان محترم البرزی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با تلفن گویای ۱۲۴ که به صورت شبانه روزی مهیای دریافت شکایات می‌باشد؛ تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز