خبرگزاری کار ایران

اصفهان پایتخت جشنواره‌ها می‌شود

دنبال این هستیم که سینمای اختصاصی کودکان را در اصفهان راه اندازی کنیم، پس جشنواره کودک نباید مختص به چند روز در سال باشد و فیلم سازان باید در طول سال در حال ساخت فیلم برای کودکان باشند و تولیدات خود را افزایش دهند.

اصفهان – ایلنا: معاون سازمان فرهنگی- اجتماعی شهرداری اصفهان از تلاش برای ماندگاری جشنواره‌های فرهنگی- هنری در اصفهان تبدیل این شهر به پایتخت جشنواره‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حبیب الله تحویل‌پور با اشاره به توافقات انجام شده برای برگزاری جشنواره تا ۵ سال آینده در اصفهان و فعال ماندن دبیرخانه آن، در طول سال، گفت: جایگاه جشنواره کودک در اصفهان است و این چندسالی هم که در شهرهای دیگر برگزار شد فقط به میهمانی رفته بود و دوباره به خانه خودش بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: به جز جشنواره کودک و نوجوان، ما جشنواره بازی‌های رایانه‌ای را نیز در بین شهرهای خواهر خوانده داریم که در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

معاون سازمان فرهنگی- اجتماعی شهرداری اصفهان با تاکید بر تاثیرات مثبت برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان، اظهار داشت: به دنبال این هستیم که سینمای اختصاصی کودکان را در اصفهان راه اندازی کنیم، پس جشنواره کودک نباید مختص به چند روز در سال باشد و فیلم سازان باید در طول سال در حال ساخت فیلم برای کودکان باشند و تولیدات خود را افزایش دهند.

تحویل‌پور به گفته مقام معظم رهبری، که هیچ هنری به رسایی و شیوایی هنر هفتم یعنی «سینما» نیست اشاره کرد و گفت: چون مخاطبان این جشنواره کودکان هستند مسوولان باید برنامه ریزی درست و صحیحی داشته باشد تا این جشنواره در اصلاح رفتار‌ها و نگرش‌ها موثر واقع شود چرا که ما مردمی معتقد هستیم و پیامبر اکرم (ص) اسوه و الگوی ماست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز