خبرگزاری کار ایران

نخستین كاروان دانش آموزی راهیان نور از كاشان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد

رییس اداره فرهنگی و هنری اداره كل آموزش و پرورش استان اصفهان از اعزام نخستین كاروان دانش آموزی راهیان نور از كاشان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

ایلنا - كاشان: رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره كل آموزش و پرورش استاناصفهان از اعزام نخستین كاروان دانش آموزی راهیان نور از كاشان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در كاشان "لطفعلی شیبانی" روز شنبه در آیین بدرقه نخستین كاروان دانش آموزی راهیان نور از كاشان به مناطق عملیاتی جنوب افزود: در جواب هتاكی دشمنان اسلام و بشریت، كاروانهای امسال، شعار لبیك یا رسول الله را سرلوحه برنامه های خود قرار داده اند.

وی خطاب به دانش آموزان شركت كننده در این كاروان اظهار داشت: حضور در كاروانهای راهیان نور یك دعوت و اجابت یك دعا است كه هر كار خوب، ثمره كار خوبی از گذشته است.

به گفته وی، خون پاك شهدا و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باعث، اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی در جهان شده است.

وی گفت:، حضور شما در مناطقی كه رزمندگان ما در آن عزت آفریدند، نشانه حضور جوانان و دانش آموزان در صحنه دفاع از آرمانهای امام، شهدا و انقلاب اسلامی است.

رییس اداره فرهنگی و هنری اداره كل آموزش و پرورش استاناصفهان تصریح كرد: هدف از این اردوها، ایجاد بصیرت و شناخت مسیر و هدف شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

شیبانی تاكید كرد: آینده سازان كشور می توانند با صعود به قله های پیشرفت و ترقی علمی، راه شهدای جنگ تحمیلی را ادامه دهند.

مدیر آموزش و پرورش كاشان گفت: اعزام كاروانهای دانش آموزی راهیان نور استان اصفهان، با اعزام دانش آموزان كاشان آغاز شد.

"حسین حنطه" افزود: اولین گروه راهیان نور شامل 280نفر از دانش آموزان دختر پایه دوممتوسطه كاشان به وسیله هفت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب كشور اعزام شد،

به گفته وی، در هفتهجاری، 800 نفر از دانش آموزان در قالب درسآمادگی دفاعی در سه گروه به وسیله 17 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب سفر می كنند.

حنطه ای گفت: كاروان های راهیان نور امسال، 40 درصد دانش آموزان پایه دوم متوسطه را شامل می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز