خبرگزاری کار ایران

روابط عمو می اداره کل حمل ونقل وپایانه‌های استان اصفهان خبر داد:

بر گزاری اولین جلسه رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۵۲

به منظور رسیدگی به تخلفات رانندگان شرکت‌های حمل و نقل کالای استان اصفهان پرونده ۴۰ راننده بخش حمل و نقل جاده‌ای در کمیسیون ماده ۱۱ استانی مورد بررسی قرار گرفت که در این راستا پس از تحقیقات مقدماتی، تحصیل دلائل و مستندات واحد دفاع توسط رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا از جمع ۴۰ پرونده آرائی مبنی بر محرومیت از کارت هوشمند از یک ماه تا مدت شش ماه صادر شد.

ایلنا: به منظور رسیدگی به تخلفات رانندگان شرکت‌های حمل و نقل کالای استان اصفهان پرونده ۴۰ راننده بخش حمل و نقل جاده‌ای در کمیسیون ماده ۱۱ استانی مورد بررسی قرار گرفت که در این راستا پس از تحقیقات مقدماتی، تحصیل دلائل و مستندات واحد دفاع توسط رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا از جمع ۴۰ پرونده آرائی مبنی بر محرومیت از کارت هوشمند از یک ماه تا مدت شش ماه صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، احمد انصاری مسئول امور حقوقی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: بر اساس موضوع تبصره یک از فصل چهارم دستورالعمل ابلاغی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صورت وقوع تخلف از جانب رانندگان بخش حمل ونقل جاده‌ای و بر اساس اسناد و مدارک مربوطه این کمیسیون‌ها تشکیل و به تخلفات رانندگان رسیدگی می‌شود.

وی گفت: با توجه به اهمیت آموزش قوانین و مقررات حمل و نقل جاده‌ای از سال ۸۵ تا کنون با هماهنگی تشکل‌های صنفی حمل و نقل رانندگان کالا و مسافر آموزش‌های لازم از جمله حمل و نقل مواد خطرناک، اخلاق حرفه‌ای، سلامت شغلی رانندگان، حمل و نقل ایمن بارهای ترافیکی و... به رانندگان ارائه شده و این عزیزان این آموزش‌ها را فرا گرفته‌اند که انتظار می‌رود رانندگان عزیز با رعایت کامل و دقیق به این موارد آموزش حمل و نقل روان و ایمن درجاده‌های استان برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

انصاری در پایان اظهار امیدواری کرد که با رعایت قوانین و مقررات حمل و نقل انشاالله سفری عاری ازخطر در جاده‌های استان اصفهان و کشور داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز