خبرگزاری کار ایران

طرح پایش سلامت دانشجویان جدیدالورود دانشگاه كاشان اجرا می شود

مسئول مركز مشاوره دانشجویی دانشگاه كاشان، از اجرای طرح پایش سلامت برای دانشجویان جدید ورودی سال 91 مقاطع كارشناسی و كارشناسی ارشد توسط این مركز خبر داد.

ایلنا - کاشان: مسئول مركز مشاوره دانشجویی دانشگاه كاشان، از اجرای طرح پایش سلامت برای دانشجویان جدید ورودی سال 91 مقاطع كارشناسی و كارشناسی ارشد توسط این مركز خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در  کاشان،سید حسین حسینی، هدف از اجرای این طرح را پایش و غربال دانشجویان و به دست آوردن سیمایی از وضعیت سلامت روانی و جسمی دانشجویان ذكر كرد و افزود: نتایج آن كمك موثری به برنامه ریزی های بهداشتی و مشاوره ای دانشجویان خواهد داشت.

وی با اشاره به اینكه، این طرح در دو بخش سلامت روان شناختی و سلامت جسمانی اجرا می شود اظهار داشت: در بخش سلامت روان دانشجویان به لحاظ وضعیت روان شناختی مورد ارزیابی قرار می گیرند و اگر نیاز به مشورت و راهنمایی بیشتر داشته باشند از آنها دعوت می شود به مركز مشاوره دانشگاه مراجعه و خدمات لازم را دریافت كنند.

به گفته وی، در بخش سلامت جسم نیز، در رابطه با سبك زندگی سالم، همچون عادت های غذایی، رعایت بهداشت فردی و سابقه فرد یا اعضای خانواده دانشجو مورد سوال قرار می گیرد و پزشك عمومی علاوه بر انجام آزمایش های قد، وزن، فشارخون و بینایی سنجی از دانشجو معاینه جسمی به عمل می آورد.

حسینی خاطر نشان كرد: پس از انجام معاینه عمومی در صورت مشاهده مشكلات جسمی دانشجویان، برای انجام معاینه عمومی در صورت مشكلات جسمی برای انجام معاینات و درمان های بیشتر به مركز مشاوره دعوت خواهد شد.

طرح كارنامه سلامت دانشجویان مقطع كارشناسی و كارشناسی ارشد ورودی 91 دانشگاه از روز شنبه هفته جاری شروع و به مدت یك ماه توسط مركز مشاوره دانشجویی دانشگاه اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز