خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر:

بهارستان باید هر چه زود‌تر به اصفهان ملحق شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۳۶

با وجود مقاومت‌هایی که برای الحاق بهارستان به اصفهان وجود دارد، این محدوده به عنوان سرریز واحدهای مسکونی مطرح بوده اما هنوز الحاق بهارستان به اصفهان عملیاتی نشده است.

ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید برلزوم الحاق بهارستان به اصفهان، گفت: این اقدام هرچه دیر‌تر انجام شود به ضرر خواهد بود زیرا در حال حاضر مدیریت بهارستان دست ما نیست و هر اتفاقی هم که در این محدوده رخ دهد تحت کنترل ما نیست.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس حاج رسولی‌ها در جلسه ملاقات مردمی مردادماه، الحاق خوراسگان به اصفهان را ازاقداماتی دانست که از شورای اول در دستور کار بود و تصریح کرد: این امر هفته گذشته به تصویب رسید که به طور حتم خیر و برکات زیادی خواهد داشت.

وی یادآور شد: تجربه الحاق رهنان به اصفهان تجربه موفقی بوده بنابراین الحاق خوراسگان به اصفهان نیز به طور حتم خیر و برکات زیادی در پی خواهد داشت.

رییس شورای شهر اصفهان از دولت یازدهم خواست الحاق بهارستان به اصفهان را در دستور کار داشته باشد و افزود: به این ترتیب شهرداری و شورای شهر اصفهان و بهارستان می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

حاج رسولی‌ها با اشاره به مقاومت‌هایی که برای الحاق بهارستان به اصفهان وجود دارد، گفت: این در حالی است که این محدوده به عنوان سرریز واحدهای مسکونی مطرح بوده اما هنوز الحاق بهارستان به اصفهان عملیاتی نشده است.

وی ادامه داد: مباحثی در رابطه با طراحی مدیریت یکپارچه بر شهرهای اطراف مطرح شده که شهرهایی همچون فلاورجان، زرین شهر، خورزوق و دولت آباد تعاملی دو سویه با شهرداری و شورای شهر اصفهان داشته باشند تا مجموعه شهری منطقه را مدیریت کنند.

وی با اشاره به کاهش مراجعه کنندگان جلسه ملاقات مردمی بیان داشت: جلسه ملاقات مردمی امروز با بررسی حدود ۴۰ پرونده همراه بود در حالی که با توجه به فضای معنوی حاکم در شهر مردم و ارگان‌ها ارتباط دوسویه و تعامل بیشتری با یکدیگر دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز