خبرگزاری کار ایران

جشنواره فیلم کودک زنگ شادمانی در مدارس اصفهان را به صدا در آورد

در قالب برنامه زنگ جشنواره گروه‌های هنری منتخب با حضور در مدارس به اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای جشنواره می‌پردازند و در قالب این برنامه بسته‌های فرهنگی و هدایای جشنواره نیز در بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

اصفهان – ایلنا: گروه‌های هنری بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در برنامه‌ای با عنوان زنگ جشنواره در ۱۸۰ مدرسه اصفهان به اجرای برنامه می‌پردازند.

روابط عمومی جشنواره فیلم کودک اعلام کرد این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط جشنواره در شهر اصفهان برگزار می‌شود و در قالب برنامه زنگ جشنواره گروه‌های هنری منتخب با حضور در مدارس به اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای جشنواره می‌پردازند و در قالب این برنامه بسته‌های فرهنگی و هدایای جشنواره نیز در بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

هفت گروه منتخب این برنامه از میان ۱۳ گروه متقاضی انتخاب شده‌اند که تقاضای خود برای مشارکت در زنگ جشنواره به کمیته برنامه‌های جانبی ستاد اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ارائه داده‌اند. این برنامه که از هشتم مهر آغاز شد تا ۲۰ مهر ماه ادامه می‌یابد.

کمیته برنامه‌های جانبی ستاد اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ۱۴ برنامه را برای ایام برگزاری قبل و هنگام برگزاری جشنواره در نظر گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز