خبرگزاری کار ایران

رکود تحویل محصول به مشتریان فولاد مبارکه، ۳ هزار تن افزایش یافت

میزان محصولات ارسال شده در ۶ ماهه نخست امسال، ۳ میلیون و ۹۲ هزار تن بوده که نسبت به همین مدت در سال گذشته، یعنی ۲ میلیون و ۸۲۳ هزار تن، نزدیک به ۱۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

ایلنا - اصفهان: معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، از ارسال ۵۴۲ هزار تن از انواع محصولات تولیدی فولاد مبارکه اصفهان برای مشتریان این شرکت خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با رکورد ماهیانه قبلی، نزدیک به ۳ هزار تن افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی شریفی ۶۳ هزار تن از این محصولات را تولید ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته صبا دانست و افزود: در مجموع، میزان محصولات ارسال شده در ۶ ماهه نخست امسال، ۳ میلیون و ۹۲ هزار تن بوده که نسبت به همین مدت در سال گذشته، یعنی ۲ میلیون و ۸۲۳ هزار تن، نزدیک به ۱۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی درباره عملکرد ۶ ماهه شرکت در بخش حمل محصولات، گفت: با وجود اینکه برای حمل ۲ میلیون و ۶۲۴ هزار تن محصول برنامه ریزی کرده بودیم، عملکرد این بخش از ۳ میلیون و ۹۲ هزار تن گذشت که از مقدار واقعی حمل شده، ۳۷۷ هزار تن در بخش ریلی و ۲ میلیون و ۷۱۵ هزار تن در بخش جاده‌ای بوده است.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه، برنامه حمل محصولات در ناحیه فولادسازری و نورد پیوسته صبا را نیز ۳۴۲ هزار تن اعلام کرد و اظهار داشت: خوشبختانه ۳۸۴ هزار تن محصول در این بخش حمل شده که ۱۲ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز