خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه نخست امسال؛

۴۲۳ هزار تن کالا از اصفهان صادر شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۸۷

حدود ۶۴ درصد وزن و ۶۶ درصد ارزش صادرات کل کشور در مدت یاد شده از این ده گمرک صادر شده است.

ایلنا: بر اساس آمارهای رسمی گمرک جمهوری اسلامی ایران، در سه ماهه نخست امسال ۴۲۳ هزارتن کالا به ارزش ۱۸۳ میلیون دلار از گمرک اصفهان صادر شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان در فهرستی که گمرک ایران از فعال‌ترین گمرکات صادراتی کشور اعلام کرده، گمرک اصفهان نیز با عملکرد صادرات ۴۲۳ هزارتن کالا در جایگاه هشتم قرار دارد.

بر اساس این گزارش، در سه ماهه نخست سال جاری ۲ میلیون و ۱۶۳ هزارتن کالا به ارزش یک میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار از گمرک منطقه ویژه عسلویه و ۵ میلیون و ۹۹۹ هزار تن کالا به ارزش یک میلیاردو ۱۵۹ میلیون دلار از گمرک شهید رجائی صادر شده است و دو گمرک یاد شده عنوان فعال‌ترین گمرکات صادراتی کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

پس از این دو گمرک نیز، به ترتیب گمرک پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) با ۷۱۴ هزار تن به ارزش ۶۱۱ میلیون دلار، گمرک تهران با ۲۱۲ هزار تن به ارزش ۴۸۱ میلیون دلار، گمرک مشهد با ۲۱۱ هزار ر تن به ارزش ۳۳۴ میلیون دلار، گمرک شهید باهنر با یک میلیون و ۹۰ هزار تن به ارزش ۲۷۳ میلیون دلار، گمرک منطقه ویژه بوشهر با ۳۰۹ هزار تن به ارزش ۲۰۵ میلیون دلار، گمرک اصفهان با ۴۲۳ هزارتن به ارزش ۱۸۳ میلیون دلار، گمرک بندر امام خمینی (ره) با یک میلیون و ۱۲۵ هزار تن به ارزش ۱۶۲ میلیون دلار و گمرک تبریز با ۱۵۱ هزار تن به ارزش ۱۶۲ میلیون دلار، جزء گمرکات فعال کشور در امر صادرات بوده‌اند.

به این ترتیب حدود ۶۴ درصد وزن و ۶۶ درصد ارزش صادرات کل کشور در مدت یاد شده از این ده گمرک صادر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز