خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان اصفهان تاکید کرد:

ارزیابی عملکرد شهرستان‌ها را با دقت و توجه رصد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۶۹

جلسه شورای اداری اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان اصفهان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین، مشاورین روسای محترم ستادی و اجرایی و جمعی از کارشناسان اداره کل و ادارات شهرستانها در شهرستان لنجان برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه فرارسیدن ماه مبارک رمضان را فرصتی برای خودسازی و خدمت بیشتر عنوان کرد و افزود: دراین ماه طوری برنامه ریزی شود که ضمن فضاسازی معنوی، ارباب رجوع احساس رضایتمندی بیشتری از ارائه خدمات داشته باشند.
به گزارش ایلنا از اصفهان، غلامعلی قادری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات همزمان ریاست جمهوری و شورای شهر، تحقق شعار حماسه سیاسی که با مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات و گزینش اصلح همراه بود را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور منتخب، ملت شریف و همکاران گرامی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد همه باید ضمن هوشیاری و مراقبت از این دستاورد، با رفاقت و همدلی در تحقق ماموریت‌ها و اهداف تعیین شده ‌‌نهایت تلاش و همکاری را با دولت منتخب به‌عمل آورند.
وی همچنین توجه به توصیه‌های جدی درخصوص سلامت اداری از جمله رعایت حقوق بیت المال، استفاده بهینه از منابع و امکانات، نظارت جدی و مستمر بر همکاران و رصد به موقع برنامه‌ها وماموریت‌ها، پاسخ به نامه‌ها، حضور به موقع در محل کار و تکریم ارباب رجوع را بسیار مهم و از مطالبات اولویت دار مدیریت عنوان کردند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تأکید کرد: ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۱ و سه ماهه ابتدای سالجاری ادارات تابعه براساس برنامه ابلاغی، ارزیابی شده که هدف از اجرای این رتبه بندی دقت در ثبت اطلاعات در سامانه برته وتشویق ادارات موفق دراین زمینه بوده است.
وی با بیان اینکه ملاک ارزیابی اداره کل در وزارت متبوع براساس سامانه برته انجام می‌شود گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در هرشهرستان و همچنین تلاش روسا و همکاران در ادارات شهرستان، لازم است ثبت آماری سامانه برته با دقت و به موقع انجام شود.
قادری همچنین ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون ساختار و سازمان ابلاغی، رعایت عدالت را در چینش ساختار جدید بسیار مهم دانست و ابراز امیدواری کرد: تا پایان ماه جاری احکام جدید صادر و ابلاغ خواهد شد.
در ادامه معاونین و روسای ستادی توضیحات جامعی پیرامون ماموریت‌ها و برنامه‌های سالجاری و آخرین دستورالعمل‌های ابلاغی ارائه نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز