خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ورزش عمان تاکید کرد:

ذوب آهن اصفهان یك واحد صنعتی جهانی است

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۶۷

هم اكنون اردوی نوجوانان عمان كه شامل 95 ورزشكار است در اصفهان حضور دارند كه این امر در راستای توسعه ارتباطات دوجانبه ورزشی بین ایران و عمان صورت می‌گیرد.

ایلنا: معاون وزیر ورزش و معاون توسعه، تجارت و سرمایه گذاری کشور عمان با هیات همراه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و بازدید از خط تولید و پروژه‌های توسعه، با سعد محمدی مدیرعامل ومعاونین ذوب آهن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، فهدالرئیسی معاون وزیر ورزش کشور عمان توسعه روابط تجاری و ورزشی با ایران را دارای اهمیت وی‍ژه دانست و گفت: ‌ ذوب آهن اصفهان یک واحد صنعتی جهانی است و امیدوارم بتوانم این مجموعه عظیم صنعتی که در امر ورزش نیز فعالیت و قدرت گسترده‌ای دارد را به مردم عمان معرفی کنم.

وی افزود: هم اکنون اردوی نوجوانان عمان که شامل ۹۵ ورزشکار است در اصفهان حضور برقرار است که این امر در راستای توسعه ارتباطات دوجانبه ورزشی بین ایران و عمان صورت می‌گیرد.

معاون وزیر ورزش عمان تصریح کرد: توسعه ارتباطات دو کشور ایران وعمان‌ با توجه به اینکه در یک منطقه جغرافیایی هستند اهمیت بسیاری دارد و امیدوارم در خصوص برگزاری مسابقات آسیایی و جهانی بتوانیم تعامل بیشتری با ایران برقرار کنیم.

یحیی الرئیسی معاون توسعه، تجارت و سرمایه گذاری کشور عمان نیز از اهمیت و ضرورت ارتباط با این مجموعه صنعتی سخن گفت و افزود: ‌ دیدار وگفتگوی خوبی با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان داشتیم و امیدوارم تعامل ما با این شرکت بیش از گذشته شود.

وی افزود: بازدید امروزبخوبی نشان داد که ذوب آهن یک صنعت بزرگ با تلاشگران سختکوش است و داشتن آن برای هرکشوری یک افتخار محسوب می‌شود.

سعد محمدی مدیرعاملذوب آهناصفهان نیز به کیفیت محصولات این کارخانه و صادرات این محصولات به کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: در آینده نزدیک ریل نیز به تولیدات ما اضافه می‌شود که به لحاظ صادراتی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به بازارهای موجود در کشورهای خلیج فارس و امکان ارتباط ثمربخش با کشورعمان، ‌ افزود: ذوب آهن اصفهان دارای پتانسیل و توانایی‌های خاصی در صنعت فولاد است و از نیروی انسانی متخصص بهره می‌برد لذا امکان همکاری نزدیک بخصوص در زمینه تاسیس صنایع فولادی با کشور عمان وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز