خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه نخست امسال رخ داد؛

رشد ۷ تا ۲۷ درصدی تولید فولاد مبارکه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۳۴

واحد احیا مستقیم با تولید یک میلیون و ۶۶۲ هزار و ۳۳۳ تن آهن اسفنجی به میزان ۱۹ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته، تولید‌ آهن اسفنجی در سه ماهه اول سال ۱۳۹۱ معادل یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۱۷۱ تن بوده است.

ایلنا: مدیرعامل فولادمبارکه اصفهان از ثبت رکوردهای متوالی ماهانه فرا‌تر از برنامه‌های پیش بینی شده تولید در سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی خبر داد و گفت: در سه ماهه نخست امسال رشدی بین ۷ تا ۲۷ درصد در خطوط تولیدی این شرکت حاصل شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، دکتر محمد مسعود سمیعی‌نژاد با اشاره به خلق حماسه تولید توسط کارکنان سخت کوش و متعهد این شرکت در این مدت، افزود: واحد گندله سازی با تولید یک میلیون و ۸۸۶ هزار و ۱۳۰ تن گندله به میزان ۷ درصد رشد نسبت به سه ماهه اول سال گذشته داشته به طوری که تولید گندله در سه ماهه اول سال ۹۱ معادل یک میلیون و ۷۶۷ هزار و ۳۵۹ تن است.

به گفته وی، واحد احیا مستقیم نیز با تولید یک میلیون و ۶۶۲ هزار و ۳۳۳ تن آهن اسفنجی به میزان ۱۹ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته، تولید‌ آهن اسفنجی در سه ماهه اول سال ۱۳۹۱ معادل یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۱۷۱ تن بوده است.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان رشد تولید در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و فولاد سبا را مجموعاً یک میلیون و ۶۶۰ هزار و ۲۵۰ تن تختال به میزان ۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل دانست و تصریح کرد: تولید این ناحیه نیز در سه ماهه اول سال ۱۳۹۱ معادل یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۷۸۷ تن بوده است.

وی با اشاره به اینکه ناحیه نورد گرم و نورد پیوسته سبا نیز مجموعاً با تولید یک میلیون و ۵۹۸ هزار تن کلاف گرم به میزان ۷ در صد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است، ادامه داد: تولید کلاف گرم در سه ماهه اول سال قبل معادل یک میلیون و ۴۹۷ هزار تن بوده است.

دکتر سمیعی ن‍ژاد میزان تولید کلاف سرد در سه ماهه اول سال جاری را معادل ۴۰۰ هزار و ۱۴۶ تن اعلام کرد و گفت: تولید کلاف سرد در سه ماهه اول سال گذشته معادل ۳۸۲ هزار و ۶۶۰ تن بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۵ در صد رشد داشته است.

وی همچنین تولید واحد قلع اندود در سه ماهه اول سال جاری را ۲۷ هزار و ۷۳ تن بیان کرد و افزود: این واحد به میزان ۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته، ضمن اینکه تولید این واحد در مدت مشابه سال قبل ۲۶ هزار و ۴۲۲ تن بوده است.

مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان تولید ورق گالوانیزه در سه ماهه اول سال جاری را نیز ۵۰ هزار و ۹۷۲ تن برشمرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل یک در صد رشد داشته است ضمن اینکه واحد ورق رنگی نیز با تولید ۳۳ هزار و ۳۸۱ تن کلاف رنگی به میزان ۲۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است، تولید ورق رنگی در سه ماهه اول سال ۱۳۹۱ معادل ۲۶ هزار و ۲۹۲ تن بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز