خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سارق داخل خودرو با 33فقره سرقت در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۲۶

کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان با دستگیری یك سارق حرفه‌ای از 33 فقره سرقت داخل خودرو در كلانشهر اصفهان پرده برداشتند.

ایلنا:  سرهنگ " ستار خسروی " رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر  گفت:در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودرو آن‌ها رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کارکارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

 به گزارش ایلنا از اصفهان، وی افزود: کارآگاهان با شنیدن اظهارات شاکیان و بررسی سرقت‌های رخ داده، دریافتند كه سارق با استفاده از شگرد خاص خود اقدام به بازكردن سریع در خودروهای پارک شده در خیابان و كوچه‌های خلوت كرده و سپس اموال و اشیای با ارزش داخل خودروها را به سرقت می‌برد.

این مقام مسئول بیان داشت: پس از انجام تحقیقات گسترده در این خصوص سرانجام كارآگاهان توانستند با استفاده از اقدامات ویژه پلیسی هویت سارق را به دست آورده و دریابند كه این سرقت ها توسط فردی سابقه دار به نام "عبدالرضا_ ح " انجام می‌شود.

رییس پلیس آگاهی استان خاطر نشان كرد: با شناسایی مشخصات سارق، اکیپی مامور دستگیری متهم شده و طی هماهنگی با مقام قضایی به مخفیگاه های احتمالی وی اعزام و سرانجام نامبرده را در یك عملیات غافلگیرانه در حالی كه قصد انجام یك سرقت دیگر را داشت دستگیر كردند.

سرهنگ خسروی عنوان داشت: در تحقیقات صورت گرفته توسط متهم وی به 33 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف كرد كه با راهنمایی‌های وی تمامی محل‌های سرقت و مالباختگان شناسایی شدند.

به گفته رییس پلیس آگاهی استان،سارق دستگیری شده پس از اعترافات صریح خود با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز