خبرگزاری کار ایران

در هفته گذشته رخ داد؛

امحای هزارو پانصد کیلوگرم مواد غذائی و بهداشتی در سمیرم

کد خبر : ۸۲۶۷۱

این میزان مواد غذایی و بهداشتی به مدت شش ماه از دی ماه 1391 تا اواسط خرداد ماه 1392 جمع آوری شده است.

ایلنا: مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت و درمان شهرستان سمیرم گفت: در هفته گذشته و به همت بازرسین بهداشت و درمان شهرستان سمیرم هزار و پانصد کیلوگرم مواد غذائی و بهداشتی تاریخ گذشته و فاسد منهدم و معدوم شد.

اکبر طغرائی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در سمیرم اظهار داشت: در هر سال تعداد مراحل معدوم سازی مواد غذائی و بهداشتی فاسد و تاریخ گذشته را میزان جمع آوری مواد تعیین می کند.

وی از معدوم سازی هزار و پانصد کیلوگرم مواد غذائی و بهداشتی تاریخ گذشته و فاسد در جایگاه دفن زباله خبر داد و افزود: این میزان به مدت شش ماه از دی ماه 1391 تا اواسط خرداد ماه 1392 جمع آوری شده است.

مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت و درمان شهرستان سمیرم مواد غذائی آرایش بهداشتی آشامیدنی را عمده ترین موادی دانست که با شناسائی و جمع آوری به دستور دادستان، نماینده دادگستری و نماینده مرکز بهداشت و درمان شهرستان سمیرم معدوم و منهدم شد.

وی جمع آوری مواد فاسد و از تاریخ گذشته غیر مجاز و غیر قابل مصرف از مراکز تولید و توزیع را در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه هدف بیان کرد و گفت: این برنامه همچون دوره های قبل به صورت ضربتی، در راستای اصلاح الگوی مصرف و تحقق شعار سال بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز