خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی اصفهان:

رفع مشکلات اقتصادی باعث افزایش اشتغال و امنیت در جامعه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۴۵

برای رفع مسایل و مشکلات تولید کنندگان، مصوبات بانکی و مالیاتی شورای گفت‌و‌گو به دستگاه‌های ذیربط از سوی استانداری ارسال شده است.

ایلنا: نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان برطرف شدن مسایل اقتصادی را موجب افزایش اشتغال و امنیت در جامعه دانست و گفت: اتخاذ سیاست‌های منطقی اقتصادی می‌تواند اشتغال‌زایی به دنبال داشته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمود اسلامیان در بیست و هشتمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، خواستار صدور کارت بازرگانی برای فعالان واقعی اقتصادی که در عرصه تولید و تجارت مشغول فعالیت‌اند، شد و افزود: صدور کارت هوشمند بازرگانی می‌تواند علاوه بر شناسایی فعالان اقتصادی واقعی از سو استفاده قرار گرفتن این کارت جلوگیری کند.

وی برگزاری نشست‌های تخصص اتاق با کاندیداهای ریاست جمهوری را قابل توجه دانست و گفت: پارلمان بخش خصوصی با تشکیل جلسات پرسش و پاسخ، مهم‌ترین مسایل و چالش‌های اقتصادی روز کشور را با کاندیدا‌ها در میان گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه برطرف شدن مسایل اقتصادی باعث افزایش اشتغال در جامعه و افزایش امنیت می‌شود، ادامه داد: عقل گرایی در مدیریت اقتصادی کشور زمینه رفع معضل بیکاری بوده و اتخاذ سیاست‌های منطقی اقتصادی می‌تواند اشتغال‌زایی به دنبال داشته است.

همچنین در این جلسه رییس اتاق بازرگانی اصفهان از تشکیل میز اتاق اصفهان در جلسه خرداد ماه هیات نمایندگان اتاق ایران خبر داد و تصریح کرد: بنا بر مصوبه هیات رییسه اتاق ایران، اتاق بازرگانی اصفهان نخستین اتاقی است که فعالیت‌های خود را در معرض دید سایر همکاران خود قرار می‌دهد.

خسرو کسائیان انتقال تجربه اتاق‌های بازرگانی به یکدیگر را موجب جلوگیری از فعالیت تکراری و هدفمند شدن فعالیت‌های پارلمان بخش خصوصی دانست و گفت: تشکیل شورای گفت‌و‌گو دولت با بخش خصوصی اصفهان و تشکل کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری، دو اقدام قابل توجه اتاق در سال گذشته بود.

وی از تلاش برای رفع مسایل و مشکلات تولید کنندگان با همکاری مسوولان استان خبر داد و بیان داشت: در این راستا مصوبات بانکی و مالیاتی شورای گفت‌و‌گو به دستگاه‌های ذیربط از سوی استانداری ارسال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز