خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه:

اتوبوس‌های اصفهان گازوییل یورو۳و ۲ می‌سوزانند

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۴۰

کرایه اتوبوس‌ها براساس قیمت تمام شده خرید یک دستگاه اتوبوس، افزایش دستمزد رانندگان و لوازم یدکی اتوبوس تعیین می‌شود و افزایش حقوق پرسنل و کارگران، اضافه شدن قیمت‌های قطعات، دستمزد و تعمیرات ناوگان اتوبوسرانی در تعیین آن بسیار مهم است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه با انتقاد از اینکه هنوز هیچ سهمیه‌ای برای نوسازی این ناوگان از سوی دولت مشخص نشده است، گفت: درحال حاضر اتوبوس‌ها با گازوئیل یورو۳و ۲ کار می‌کنند که میزان گوگرد این سوخت بنا به گفته مسوولان پالایشگاه بسیار کم است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس روحانی با اشاره به اینکه در دوسال گذشته هیچ اتوبوسی به شرکت واحد از سوی دولت اختصاص داده نشده، افزود: نوسازی ناوگان صد در صد از سوی شهرداری صورت گرفته است، با این وجود همچنان مدیریت شهری برای رفاه حال شهروندان تصمیم به خرید اتوبوس‌های جدید کرده است.

وی از انعقاد دوقرارداد برای خرید اتوبوس‌های جدید برای نوسازی این ناوگان خبر داد و گفت: با منعقد شدن این قرارداد‌ها ۷۵ دستگاه اتبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی افزوده می‌شود که گام بلندی در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه همچنین درباره کرایه اتوبوس‌های درون شهری اصفهان تصریح کرد: این کرایه‌ها بر اساس قیمت تمام شده خرید یک دستگاه اتوبوس، افزایش دستمزد رانندگان و لوازم یدکی اتوبوس تعیین می‌شود و افزایش حقوق پرسنل و کارگران، اضافه شدن قیمت‌های قطعات، دستمزد و تعمیرات ناوگان اتوبوسرانی در تعیین کرایه اتوبوس بسیار مهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز