خبرگزاری کار ایران

با همت، کارکنان فولاد مبارکه:

یکی از تجهیزات استراتژیک خط تولید واحد گندله سازی بومی شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۲۴

حیدر مشایخی آسیاب‌های واحد گندله سازی را یکی از تجهیزات حیاتی واحد گندله سازی دانست که روزانه بیش از ده هزار تن سنگ آهن ارسالی از معادن را آسیاب نموده و نقش اساسی را در تولید گندله خام دارد.

ایلنا: کار‌شناس برنامه ریزی و قطعات یدکی واحد گندله سازی شرکت فولاد مبارکه از دستیابی به دانش فنی و بومی سازی پمپ روغن گیربکس آسیابهای واحد گندله سازی خبر داد و گفت: به یاری خداوند و با همت، مسئولان و کارکنان دفتر برنامه ریزی و قطعات یدکی موفق شدیم یکی از تجهیزات مهم و استراتژیک خط تولید واحد گندله سازی را بومی سازی کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حیدر مشایخی آسیاب‌های واحد گندله سازی را یکی از تجهیزات حیاتی واحد گندله سازی دانست که روزانه بیش از ده هزار تن سنگ آهن ارسالی از معادن را آسیاب نموده و نقش اساسی را در تولید گندله خام دارد و افزود: هر آسیاب دارای دو گیربکس بوده که ظرفیت هر گیربکس ۱۵۰۰ لیتر روغن و هر کدام از گیربکس‌ها دو الکترو پمپ روغن دارد که نقش این پمپ‌ها روان کاری و رساندن روغن به تمامی قسمت‌های دوار گیربکس است.

وی عدم دسترسی به این پمپ‌ها را موجب توقف آسیاب‌های واحد گندله سازی عنوان کرد و گفت: این تجهیزات پیش از این به طور مستقیم از خارج از کشور تهیه می‌شداما با توجه به تحریم‌ها در تهیه آن‌ها با مشکل روبرو شده بودیم، بنابراین با تصمیم واحد و با همکاری شرکتهای سازنده داخلی اقدام به بومی سازی آنهاشد و برای اولین بار واحد گندله سازی موفق به ساخت این تجهیز در داخل کشور شدیم ضمن اینکه تست‌های انجام شده نشان دهنده برابری عملکرد این تجهیز با نمونه خارجی هستند.

کار‌شناس برنامه ریزی و قطعات یدکی واحد گندله سازی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه بومی سازی این تجهیز سالانه ۶۰۰ میلیون ریال برای فولاد مبارکه صرفه جویی اقتصادی به همراه دارد، گفت: از همه همکارن واحد گندله سازی، دفتر فنی تعمیرات واحد و امور خرید که در کسب این موفقیت همکاری نمودند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز