خبرگزاری کار ایران

در دیدار با امام جمعه اصفهان تاکید سد:

میزان شبکه گذاری گاز در استان اصفهان، 2 برابر قطر کره زمین است

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۹۲

آیت الله طباطبایی در دیدار هیت مدیره شرکت گاز استان اصفهان از عملکرد و خدمات مطلوب این شرکت تقدیر کرد وگفت: در بخش گازرسانی خدمات ارزنده ای در سطح استان اجرا شده.

ایلنا:  آیت الله طباطبایی در دیدار هیت مدیره شرکت گاز استان اصفهان از عملکرد و خدمات مطلوب این شرکت تقدیر کرد وبیان داشت: در بخش گازرسانی خدمات ارزنده ای در سطح استان اجرا شده و شرکت گاز در این راستا کارنامه درخشانی دارد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه امروزه سبک زندگی مردم تغییرات زیادی کرده و استفاده از سوخت های اولیه بسیار مشکل زاست تصریح کرد: تقاضای بنده از تلاشگران گاز استان این است که گازرسانی به روستا ها و مناطق محروم را در اولویت قرار دهند.

به گزلرش ایلنا از اصفهان،  وی گفت:انتظار می رود 300 روستایی که هم اکنون عملیات گازرسانی آنها در دست اجرا ست شتاب بیشتری یابد و تاآغاز فصول سرد امسال کار به اتمام برسد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان موضوع خشک سالی و مهاجرت روستا نشینان را یادآورشد و افزود: هم اینک روستاهایی وجود دارد که جمعیت آنها به زیر 10 خانوار می رسد بویژه در مناطق کویری استان، اما انتقال انرژ ی گاز به این مناطق انگیزه ادامه فعالیت و مهاجرت معکوس را تقویت خواهد کرد.

آیت الله طباطبایی طی پرسش در خصوص گازرسانی به شهرستان های خور و بیابانک و انارک گفت: کل مساحت استان 106 هزار کیلومتر است که بیش از یک سوم آن، معادل 35 هزار کیلومترمربوط به مناطق کویری نائین، خور و بیابانک و انارک می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان های خور و بیابانک و انارک که روستاهای پر جمعیت و محرومی دارند نیاز مبرم به گازطبیعی دارند.

امام جمعه اصفهان خاطر نشان ساخت: البته ممکن است انتقال امکانات به مناطق کویری وخالی از سکنه و تولید زیان ده باشد اما عدالت حکم می کند این مناطق نیز تحت پوشش گاز رسانی قرار بگیرند چه بسا اینکه با این امر بتوان بنگاه های کوچک زود بازده و بخش تولید را فعال کرد.

وی در ادامه از زحمات مهندس مرتضی طغیانی مدیرعامل سابق شرکت گاز استان اصفهان نیز تقدیر کرد و افزود: ایشان یکی از مدیران پر تلاش ودلسوز استان و صنعت گاز کشور بودند و رابطه بسیار پسندیده و مثبتی با کارکنان خود داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، بیان داشت: اگر ما در کار و زندگی سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت (ع) را پیاده کنیم همواره پیروز خواهیم بود.

میزان شبکه گذاری گاز در استان اصفهان، 2 برابر قطر کره زمین

 مومنی سرپرست شرکت گاز استان اصفهان نیز با اشاره به وضعیت فعالیت و گازرسانی این شرکت در سطح استان اظهار داشت: میزان شبکه گذاری انجام شده تاکنون بیش از 22هزار کیلومتر بوده که این میزان 2 برابر قطر کره زمین است.

وی گفت: شرکت گاز استان اصفهان با توزیع سالانه 16 میلیارد متر مکعب گاز، بیش از 99درصد جمعیت استان را تحت پوشش قرار داده است.

 سعید مومنی همچنین به گازرسانی به 1133 روستا و 102 شهر اشاره داشت و افزود: شرکت گاز استان اصفهان در برخی از شاخص های گازرسانی نظیر گازرسانی به صنایع، میزان خطوط انتقال، توزیع، تعداد شهرهای بهره مند، میزان واحد تحت پوشش،میزان شبکه گذاری ومیزان نصب انشعابات جایگاه برتری در کشور دارد.

وی در خصوص گازرسانی به شهرستان های خور و بیابانک و انارک گفت: خط انتقال سراسری یازدهم که حدود 50 درصد آن عملیاتی شده در مجاورت این شهرستا نها قرار دارد و می توان با هزینه بسیار کمتر و مقرون به صرفه تر در آینده نزدیک این دو شهرستان باقی مانده را نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار کرد.

گفتنی است در این دیدار سایر اعضای هیت مدیره نیز به ایراد سخنان و نظرات خود پرداختند و متقابلاً از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بهره مند گردیدند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز