خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاكید كرد:

امروز مشاركت سیاسی در بین همه جوامع حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۶۵

استاندار اصفهان در همایش بازرسان انتخابات شهرستان های استان از آن ها خواست برای حفظ و حفاظت از آرای مردم بكوشند.

ایلنا:  علیرضا ذاكر اصفهانی استاندار اصفهان در همایش بازرسان انتخابات استان گفت: امروز مشاركت سیاسی در بین همه جوامع حائز اهمیت است.

استاندار اصفهان:  با اشاره به جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: همه باید در راستای تحقق آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین تحقق یك انتخابات سالم و با شكوه بكوشیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی با بیان اینكه در جوامع مدرن امروزی موضوع دموكراسی مطرح می باشد گفت: در جوامع غربی هیچ تعریفی از ایدئولوژی به میان نمی آید ولی در نظام جمهوری اسلامی ایران مشاركت از دیدگاه قرآن و در متن اسلام به عنوان مردم سالاری دینی پذیرفته شده است.

ذاكر اصفهانی با بیان اینكه امروز مشاركت مردم در همه عرصه ها نقش پر رنگی در توانمند سازی و استحكام هرچه بیشتر نظام دارد، افزود: مشاركت مردم نه تنها در انتخابات بلكه در همه عرصه ها باید فعال گردد.

استاندار اصفهان مشاركت مردم در عرصه های مختلف را حائز اهمیت دانست و تصریح كرد: مشاركت همه جانبه برای استحكام و پویایی هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران ضروری است.

ذاكر اصفهانی تصریح كرد: مدیران باید بستر مناسب را برای حضور و مشاركت سیاسی مردم فراهم كنند.

وی با بیان اینكه در طول 4 سال اخیر برای فراهم كردن بستر های مناسب به منظور رشد و پویایی استان تلاش گردیده، یادآور شد: استان اصفهان در همه زمینه ها رتبه ی اول تا چهارم را در بین استان های هم سطح خود دارا می باشد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینكه كارهای بزرگی در بخش های زیر ساختی در استان صورت گرفته است، افزایش تعداد واحد های دانشگاهی در همه شهرستان ها، گازرسانی به بیش از 1300 شهر استان، افزایش تعداد بیمارستان ها را از این جمله عنوان كرد.

وی با بیان اینكه استان اصفهان در سال گذشته رتبه اول مشاركت و حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و صحت و سلامت انتخابات در كشور را كسب كرد، افزود: با همین شرایط امسال هم انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر را برگزار خواهیم كرد.

وی از بازرسان انتخابات خواست كه طبق قانون و مطابق شرح وظایف خود برای حفظ و حفاظت از آرای مردم بكوشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز