خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان اصفهان:

رتبه نخست اصفهان در خدمات امدادی فنی به مسافرین نوروزی

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۳۸

مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان اصفهان از کسب رتبه نخست خدمات امداد فنی در مدت 22 روز به مسافرین خبر داد.

اصفهان-ایلنا:مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان اصفهان از کسب رتبه نخست خدمات امداد فنی در مدت 22 روز به مسافرین خبر داد.

به گزارش خبر نگار ایلنا؛ شمعانیان با اشاره به این که در ایام نوروز 1392 تعداد 40278 تماس با مرکز امداد فنی در سراسر کشور بر قرار شده است گفت: طبق برسی آمار و گزارش های واصله از استانها،استان اصفهان با 9674 تماس،بیشترین درخواست دریافت خدمات امداد فنی را ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه عملکرد مراکز امداد فنی در ایام نوروز 1392 از تاریخ(24 /12/91 الی 16/1/92) بوده است تصریح کرد:برنامه های امداد رسانی جاده ای در قالب میزان تعمیرات وسایل نقلیه در محل و میزان یدک کشی و انتقال وسایل نقلیه بوده است.

مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان اصفهان اظهار داشت در 20استان کشور در مدت 22 روز طرح نوروزی بالغ بر 150محور مواصلاتی کشور با مشارکت 20شرکت فعال در این زمینه تحت پوشش امداد فنی طرح نوروزی قرار گرفته است.

بیشترین تعداد مشاور رایگان با 838 مورد و با تعداد 9 شرکت امداد خودرو جاده ای در استان اصفهان صورت پذیرفته است که با این تعداد استان اصفهان دارای رتبه اول در خدمات رسانی امداد خودرویی در نوروز 92 داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز