خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

حادثه در ناوگان اتوبوسرانی، یک کشته و چهار مجروح به جا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۹۴

تاکنون چنین حادثه ای در ناوگان اتوبوس‌رانی رخ نداده بود اما این نکته حائز اهمیت است که ناوگان اتوبوس‌رانی دارای یک هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در شهر است و ضریب این گونه حوادث وجود دارد.

ایلنا: برخورد یک دستگاه اتوبوس واحد با دیوار مغازه در اصفهان، یک عابر پیاده را کشت و چهار نفر را مجروح کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مدیر عامل شرکت اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با اعلام این خبر گفت: اتوبوس های این ناوگان به صورت دقیق معاینه فنی می شوند و اتوبوسی که دیروز به دلیل عارضه قلبی یک راننده در محدوده خیابان خرم، دچار حادثه شد هیچ نقص فنی نداشته است.

عباس روحانی تصریح کرد: راننده اتوبوس واحد، هنگام رانندگی در محدوده خیابان خرم، بنا به گفته مرکز فوریت های پزشکی دچار عارضه قلبی شده و کنترل اتوبوس با توجه به این که دنده آن اتوماتیک بود در هنگام پهلو گیری در ایستگاه از دست این راننده، خارج شد به طوری که با دیوار مغازه ای در این محدوده برخورد کرد.

وی برخورد اتوبوس با دیوار مغازه را موجب کشته شدن یک عابر پیاده و زخمی شدن چهار نفر دیگر دانست و ادامه داد: طی این حادثه، اتوبوس شرکت واحد با چهار خودرو در حال پارک و تردد برخورد کرد و خسارات مالی برجای گذاشت.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه با تاکید بر این که مسافران اتوبوس هیچ صدمه ای ندیده اند تصریح کرد: تاکنون چنین حادثه ای در ناوگان اتوبوس‌رانی رخ نداده بود اما این نکته حائز اهمیت است که ناوگان اتوبوس‌رانی دارای یک هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در شهر است و ضریب این گونه حوادث وجود دارد.

وی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان را دارای دقیق ترین مرکز معاینه فنی در سطح کشور دانست و گفت: در افق ۲۰ ساله کشور دستیابی به حمل ونقل ایمن و روان هدف گذاری شده که یکی از عوامل موثر بر تحقق این امر، معاینه فنی وسایل نقلیه عمومی به خصوص ناوگان اتوبوسرانی است به همین منظور این مهم در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز