خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اصفهان:

سوخت گیری خودروهای CNG حداقل 35 دقیقه طول می‌کشد

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۲۲

دور از دسترس بودن جایگاه های سوخت یکی از مهم ترین دغدغه شهروندان است/ با توجه به بالا بودن قیمت زمین در شهر لازم است انگیزه برای ایجاد این جایگاه برای بخش خصوصی ایجاد شود.

ایلنا: تعداد محدود جایگاه های سوخت CNG در شهر اصفهان موجب شده که متقاضیان این نوع سوخت علاوه بر طی مسافت طولانی، حد اقل ۳۵ دقیقه هم در صف های طویل معطل بمانند.

به گزارش ایلنا، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام این خبر گفت: ۲۷ جایگاه سوخت CNG در شهر اصفهان وجود دارد که تعدادی از این جایگاهها در آستانه تست هستند و ۴ جایگاه نیز غیر فعال شده اند.

علیرضا نصراصفهانی با انتقاد از صفوف طولانی خودروها در جایگاه هایCNG افزود: با توجه به بالا بودن قیمت زمین در شهر لازم است انگیزه برای ایجاد این جایگاه برای بخش خصوصی ایجاد شود.

وی دور از دسترس بودن جایگاه های سوخت را یکی از مهم ترین دغدغه شهروندان دانست و گفت: این جایگاه ها در در خارج از شهر در مناطقی همچون قلعه شور، سپاهان شهر، سه راه آب و برق درچه، شهرک ولیعصر(عج)، آتشگاه، اتوبان چمران و بلوار شفق واقع شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر این که اکنون جایگاه های سوخت با ۷ پمپ گاز در یک مساحت استاندارد فعالیت می کنند، اظهار داشت: در صورتی که این جایگاه ها در نزدیک حلقه سوم ترافیکی شهر با مساحت کمتر و در مکان های متعدد ایجاد شود می توان مشکل دوری مسافت را برطرف کرد.

نصر اصفهانی مشکلات دیگر جایگاه های سوخت CNG را عدم کیفیت گاز عنوان و تصریح کرد: کاهش آلاینده های زیست محیطی و مشکلات شهروندان از اهداف توجه شهرداری به توسعه این طرح است؛ بنابراین باید مطمئن شد که تا چه اندازه گاز سوز شدن خودروها در جلوگیری از آلاینده موثر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز