خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان:

بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی دچار مشکل هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۵۱

یکپارچه‌سازی نشدن مزیت‌های کشاورزی اصفهان، یکی از چالش‌های این بخش است و ارایه مزیت‌های کشاورزی در استان می‌تواند نقش مهمی در استفاده از منابع این بخش ایفا کند.

ایلنا: رییس کمیسیون آموزش و پژوهش‌های کاربردی اتاق بازرگانی اصفهان از راه اندازی کلینیک تخصصی واحدهای تولیدی با هدف عارضه‌یابی و ارایه راهکارهای عملی به این واحدها خبر داد و گفت: بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی در بخش‌هایی دارای مساله هستند ولی متوجه میزان تاثیرگذاری آن در ماهیت بنگاه نیستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مرتضی بیشه در جمع اعضای کمیسیون آموزش اتاق اصفهان، هدف از راه اندازی این کلینیک را عارضه‌یابی واحدهای صنعتی استان و تمرکز آن بر توانمند سازی این واحدها در برطرف کردن مسایل و مشکلات درون و برون بنگاهی دانست و افزود: بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی در بخش‌هایی دارای مساله هستند. ولی متوجه میزان تاثیرگذاری آن در ماهیت بنگاه نیستند و این کلینیک می‌تواند به آنان کمک کند تا علاوه بر شناسایی مسایل و مشکلات نسبت به حل آن اقدام کنند.

وی خواستار همکاری دیگر تشکل‌های تولیدی استان در بخش‌های صنعتی، بازرگانی، کشاورزی و خدماتی برای راه اندازی این کلینیک شد و تصریح کرد: باید فرهنگ مراجعه به متخصص در همه بخش‌ها نهادینه شود. زیرا در صورت توجه نکردن به این مساله، شرکت‌ها به مرور زمان با بحران‌های متعدد روبرو خواهند شد.

رییس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان بررسی خدمات آموزشی اتاق‌های بازرگانی آلمان، ترکیه و مالزی را از جمله برنامه‌های کمیسیون آموزش عنوان کرد و گفت: اتاق اصفهان خواستار استفاده از تجربه اتاق‌های بازرگانی پیشرو است و در این راستا سه اتاق فوق مورد بررسی قرار می‌گیرند.

حمیدرضا مومنی، نایب رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به توانمندی استان در بخش کشاورزی گفت: یکپارچه سازی نشدن مزیت‌های کشاورزی استان، یکی از چالش‌های این بخش است و ارایه مزیت‌های کشاورزی در استان می‌تواند نقش مهمی در استفاده از منابع این بخش ایفا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز