خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شاهین شهر اصفهان خبر داد:

كشف 2 هزار لیتر سموم تقلبی كشاورزی در شاهین شهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۵۴

فردی متخلف كه با راه اندازی یك كارگاه خانگی غیر مجاز، ضمن تولید یك هزار و 980 لیتر سموم تقلبی، آنان را با برچسب‌های معتبر داخلی به صورت كاملا جعلی به بازار عرضه می كرد در شاهین شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

ایلنا: سرهنگ غلامعباس بلفكه، فرمانده انتظامی شاهین شهر اصفهان، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی كسب خبری، مبنی بر اینكه فردی با راه اندازی یك كارگاه خانگی غیر مجاز،اقدام به تولید سموم دفع آفات كشاورزی می كند، موضوع شناسایی به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان،‌این مقام مسئول افزود: ماموران پس از اطمینان از درستی موضوع و اخذ مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و كارگاه مورد نظر را تحت بررسی قرار دادند.
"سرهنگ بلفكه" عنوان داشت: با انجام تحقیقات تكمیلی مشخص شد متصدی مربوطه با تولید سموم تقلبی آنان را داخل بطری می ریخته و پس از پلمپ و برچسب زدن، آن‌ها را با مارك‌های معتبر داخلی به صورت كاملا جعلی با قیمت‌های بالا به بازار عرضه می‌كرده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از محل یاد شده تعداد 9 بشكه 220 لیتری به میزان یك هزار و 980 لیترسموم تقلبی،20 هزار قوطی خالی با برچسب های جعلی به‌همراه یك دستگاه پلمپ درب قوطی كشف و متهم مربوطه را دستگیر كردند.
فرمانده انتظامی شاهین شهر اصفهان در پایان خاطر نشان كرد: در این راستا ضمن پلمپ كارگاه موصوف،متهم با تشكیل پرونده به مراجع قضایی معرفی كه طی حمكی روانه زندان شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز