خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خبرداد:

همایش پایداری آب در زاینده رود اصفهان بر گزار می‌شو د

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۴۵

نحوه برگزاری همایش پایداری آب در زاینده رود از ۶ ماه گذشته برنامه‌ریزی شده و همچنین با اساتید مطرح در زمینه آب، محیط زیست، مباحث اجتماعی و حقوقی و تشکل‌های مردمی و دولتی رایزنی شده است.

ایلنا: رنجبر به کارگیری مجموعه ظرفیت‌های علمی کشور جهت رفع معضلات ناشی از خشکی رودخانه و برقراری مجدد رودخانه زاینده رود را از مهم‌ترین اهداف این همایش عنوان کرد و افزود: بهره گیری از یافته‌های جدید پژوهشی و تجربیات اجرایی موفق، افزایش آگاهی‌های عامه مردم اصفهان و کشور در زمینه‌های خشکی رودخانه زاینده رود و مخاطرات ایجاد شده، هم سوسازی خواسته‌های زیست محیطی پژوهشگران، شهروندان و مدیران در سطوح ملی و استانی و دستیابی به سیاست و راهبردهای کارآمد و اجرائی جهت حفظ و برقراری پایدار جریان رودخانه زاینده رود در سطح مدیریت شهری و استان از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
به گزارش خبرنگار ایلنااز اصفهان، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه محورهای اصلی همایش در زمینه نقش مدیریت ملی و استانی، اثرات زیست محیطی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی است، تصریح کرد: در این همایش ۱۰ مقاله از اساتید دانشگاههای معتبر کشور در زمینه مدیریت، محیط زیست، مباحث اقتصادی، حقوقی، فرهنگی و اجتماعی و مباحث پیرامون جریان رودخانه زنده رود ارائه می‌شود

رنجبر تاکید کرد: نتایج این همایش در قالب کتاب مرجعی در زمینه چالش‌های زاینده رود و راهکارهای پایداری جریان آب در رودخانه منتشر می‌شود.
وی متولی برگزاری این همایش را شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر اساتید دانشگاهی همچون دکتر اردستانی و دکتر ابریشم چی، مدیران استانی، نمایندگان مجلس، روحانیون، دانشجویان و نخبگان مردم نیز به عنوان حامیان اصلی در همایش پایداری آب در زاینده رود حضور می‌یابند.
گفتنی است؛ پژوهشگران و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http: //zayandehrood. isfahan. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز