خبرگزاری کار ایران

۱۶ اردیبهشت ماه:

اولین سمپوزیوم ملی فیزیولوژی در روانشناسی بر گزار می‌شود

کد خبر : ۶۷۳۱۳

اولین سمپوزیوم عالی فیزیولوژی در روانشناسی با حضور چهره‌های ماندگار در روانشناسی و فیزیولوژی کشور در اصفهان بر گزار می‌شود.

ایلنا:  اولین سمپوزیوم عالی فیزیولوژی در روانشناسی با حضور چهره‌های ماندگار در روانشناسی و فیزیولوژی کشور و با همکاری چند سازمان توسط دانشگاه امین فولاد شهر، از چهاردهم لغایت شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در اصفهان بر گزاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اصفهان، دبیرعلمی اولین سمپوزیوم عالی فیزیو لوژی در روانشناسی در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق گفت: از یک‌هزار اثر که با این دبیرخانه رسیده، 200 اثر انتخاب شد که در طول بر گزاری همایش به‌ صورت پوستر، مقاله و اسلاید ارائه خواهد شد.

سامان اکبر زاده در رابطه با تشکیل دانشگاه امین درفولاد شهر افزود: این دانشگاه در سال1384 با دو رشته مدیریت بازرگانی و مدیریت حسابداری تشکیل شد و به‌دنبال آن رشته‌‌های روانشناسی، جامعه شناسی و معماری، و معماری هنر بیش از 30 رشته تحصیلی در حال حاضر با چهار هزار دانشجو در امر تعلیم و تربیت در منظقه نقش به سزائی دارد.

وی بر گزاری این سمپوزیوم را نمونه‌ای از فعالیت‌های جنبی این دانشگاه دانست و اضافه کرد: دانشگاه کارخانه تولید علم است و رسالت این دانشگاه، آموزش و تولید علم بوده که سعی شده از بهترین الگو ها برای رشد و تعالی علم در کشور استفاده شود.

سامان اکبرزاده محورهای همایش را  به این ترتیب اعلام کرد: روش‌های نوین درمان اختلالات مغزی و روانی فارماسایکولوژی،جراحی‌های زیبایی و روانشناسی، سلول‌های بنیادی و روانشناسی، تشریح cncبا رویکرد روانشناسی، تشریح pns با رویکرد روانشناسی، جنین شناسی و روانشناسی، فیزیولوژی و روانشناسی، صنعتی فیزیولوژی و روانشناسی، ورزشی و روانشناسی، چرخه‌های زیستی در روانشناسی.

در طول بر گزاری سمپوزیوم کارگاه‌های تخصصی آموزشی، نمایشگاه و نشست‌های علمی بر گزار خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز