خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان:

مدیریت مصرف برق با فصل گرما آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۰

تولید برق مورد نیاز مردم، نیازمند صرف هزینه‌های اساسی در تامین زیر ساخت‌های صنعت برق کشور است/ در حوزه انرژی، امسال هیچ گونه افزایشی در تعرفه‌های برق نخواهیم داشت.

اصفهان – ایلنا: مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان از آغاز مباحث مربوط به مدیریت مصرف برق همزمان با فصل گرما خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود امسال هیچ خاموشی خواسته یا قطعی برق برنامه ریزی شده نداشته باشیم.

به گزارش ایلنا، حمید علاقه مندان در حاشیه دومین همایش داخلی شرکت‌های توزیع برق اصفهان، افزود: نزدیک به ۷۰ هزار مگاوات، ظرفیت نصب شده برق در شهر اصفهان، نشاندهنده موقعیت مناسب استان، در حوزه شبکه‌های برق است.

وی کاهش خاموشی‌های ناخواسته و افزایش رضایتمندی مردم را مهم‌ترین سیاست‌های این شرکت در سال جاری عنوان کرد و گفت: در حوزه انرژی، امسال هیچ گونه افزایشی در تعرفه‌های برق نخواهیم داشت.

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به ضرورت مدیریت دانش در شرکت‌های توزیع برق گفت: این کار به دو روش مانورهای عملیاتی و مسابقات شغلی در شرکت اجرایی شده است.

وی مقاله‌های ارائه شده در این سمینار را اجرایی و کاربردی دانست و تصریح کرد: تعدادی از این مقالات سال گذشته توسط ارائه دهندگان، در شرکت توزیع برق اصفهان اجرا شده است.

به گفته مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان۴۹۱ مقاله به دومین سمینار داخلی شبکه‌های توزیع برق شهرستان اصفهان ارسال شده که حدود ۷۰ مقاله برگزیده در چهار سالن برای شرکت کنندگان ارایه خواهد شد.

حدود ۴۰۰ مقاله دیگر نیز در قالب پوس‌تر و گزارش تجربه‌ها در غرفه‌های مخصوص در این همایش ارائه می‌شود.

علاقه مندان هدف از برگزاری این سمینار را سیستمی کردن مدیریت دانش در شرکت‌های توزیع دانست و گفت: افزایش اعتماد به نفس کارکنان، همگن سازی اطلاعات در شرکت توزیع برق و علمی کردن مقالات برای ارائه به کنفرانس بین المللی شرکت‌های توزیع برق و کنفرانس‌های منطقه‌ای از دستاوردهای این سمینار است.

تامین زیر ساخت‌های صنعت برق ضروری است

همچنین مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان نیز در این همایش، ریشه بیشتر مسائل و مشکلات صنعت برق را مربوط به ابعاد مالی و اقتصادی این صنعت عنوان کرد و گفت: تولید برق مورد نیاز مردم، نیازمند صرف هزینه‌های اساسی در تامین زیر ساخت‌های صنعت برق کشور است.

هوشنگ فلاحتیان با اشاره به اینکه تولید، انتقال و توزیع برق، سه حلقه اصلی این صنعت را تشکیل می‌دهند، افزود: در صورتی که هر کدام از این حلقه‌ها دچار مشکل شود، با نارضایی مصرف کنندگان روبرو خواهیم شد.

وی خواستار توجه ویژه مجلس در بررسی بودجه سال آینده به صنعت برق شد و ادامه داد: یکی از اقدامات ضروری برای مدیریت تقاضا، تعامل با مشترکان در راستای پیک زدایی بوده که هرگونه تلاش در این زمینه به اندازه ساخت یک نیروگاه جدید با ارزش است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان با تاکید بر اینکه صرفه جویی ۱۵۰ مگاواتی در مصرف برق توسط مشترکان حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به دولت کمک می‌کند، گفت: سنجش رضایت متقاضیان و مشترکان نیز یکی از موضوعات مهم در صنعت برق به شمار می‌رود که برای تحقق آن لازم است تعاملات مستقیم کارمندان با مشترک باید به حداقل برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز