خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

مشکلات کشور در صورت توجه به نصایح رهبری قابل حل است

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۴۵

اگر خودمان در داخل کشور با هم بی‌مهری نکنیم و به فرمایشات و نصایح مقام معظم رهبری توجه کنیم، ضمن اینکه تمام توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری نقش برآب می‌شود، خیلی از مشکلات موجود در کشورمان نیز حل می‌گردد.

ایلنا – کاشان: امام جمعه کاشان گفت: با توجه به اینکه دشمنان برنامه ریزی کرده‌اند که در انتخابات پیش رو بدتراز انتخابات سال ۸۸ فتنه کنند مردم و مسئولین باید با هوشیاری و حضور بیشتر در صحنه، توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «آیت الله عبدالنبی نمازی» ظهر شنبه سوم اسفندماه سالجاری در دیدار نوروزی نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان کاشان ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت و سلامتی برای کلیه خدمتگزارن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سحنان مقام معظم رهبری را در مشهدالرضا بسیار عالمانه و راهگشای امور در جامعه دانست و گفت: بیانات دو روز گذشته مقام معظم رهبری و پاسخ کوبنده ایشان به تهدیدهای دشمن علیه ملت ایران موجب تقویت اقتدار ملی شد.

امام جمعه کاشان به برخی از فرازهای بیانات معظم‌له در مشهد مقدس نیز اشاره و عنوان کرد: آمریکا دشمن اصلی مردم ایران، نقش‌آفرینی انگلستان در کنار ایالات متحده، قرارگیری فرانسه بر اساس سیاست‌های دولتمردان این کشور در جبهه دشمنان ملت ایران، با خاک یکسان شدن تلاویو و حیفا در صورت تحقق تهدید به حمله برخی از نکات مطرح شده در بیانات معظم‌له در حرم رضوی بود.

وی همچنین به بخشی از سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران درخصوص تهدیدهای اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و عنوان نمود: ایشان در بخشی از سخنان خود گفت اگر نیاز و ضروری باشد کاری می‌کنیم که ظرف دو ساعت اثری از اسرائیل در روی کره زمین نباشد.

عضو خبرگان رهبری از آمادگی کامل نظامی جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدید‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام خبرداد و گفت: اگر خودمان در داخل کشور با هم بی‌مهری نکنیم و به فرمایشات و نصایح مقام معظم رهبری توجه کنیم، ضمن اینکه تمام توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری نقش برآب می‌شود، خیلی از مشکلات موجود در کشورمان نیز حل می‌گردد.

نمازی با تاکید بر تلاش جدی مسئولین برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، به توطئه‌های مستکبرین در عراق، افغاتستان،سوریه و فلسطین اشاره کرد و گفت: یکی از علامات ظهور حضرت مهدی جنایاتی است که درحال حاضر مستکبرین و دشمنان اسلام در سوریه با حمله شیمیایی مسلمانان را قتل عام می‌کنند، لذا باید خودمان را در این مقطع زمانی اصلاح کنیم.

شایان ذکر است پس از دیدار نوروزی نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در محلس شورای اسلامی، روحانیون، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان کاشان، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت ایشان اقامه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز