با هزینهای بالغ بر ۱.۲ میلیارد ریال:
تابلوهای تبلیغاتی کاشان ساماندهی شد
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از افزایش و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در محورهای اصلی این شهر خبر داد.
ایلنا - کاشان: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از افزایش و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در محورهای اصلی این شهر خبر داد.
« مهدی نادعلی » در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر، هدف از اجرای این طرح را رعایت اصول زیبایی و منظر شهری عاری از اغتشاش بصری و اجرای نورپردازیهای ویژه در بیلبوردهای تبلیغاتی، جذب نگاه مردم به تابلوها و کیفیت بصری ذکر کرد.
وی افزود: نصب و اجرای این تابلوهای تبلیغاتی با کاربریهای فرهنگی از جمله معرفی دارالمؤمنیــن کاشان، مفاخــر و بزرگان کاشان، تبلیغات مناسبتهای ملــی مذهبــی و بخشی از آن نیز با کاربری تجاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر به طور تقریبی یکهزار و 600 مترمربع فضای تبلیغاتی در کاشان وجود دارد اظهار داشت: امیدواریم تعداد 10 دستگاه از 20 دستگاه بیلبورد درخواست شده تا اواسط سال آتی ساخته و نصب شود.
نادعلی تأکید کرد: در راستای معرفی هر چه بهتر و مطلوبتر شهر کاشان به شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی امید است با نصب و اجرای این تابلوهای تبلیغاتی نوروز 93 شاهد بهرهبرداری و عملیاتی شدن آن باشیم.
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز در ادامه این گفتگو گفت: با توجه به تأکیدات شهردار محترم کاشان مبنی بر اصلاح و بهبود تابلوهای شهری و افزایش فضاهای تبلیغاتی و نگاه ویژه به مبادی ورودی کاشان از جمله بلوار امام رضا (ع) تحقیقات و پژوهشهای اجرایی و مطالعاتی این طرح از مرداد ماه سالجاری به صورت کار مشترک اداره تبلیغات شهری سازمان و اداره تأسیسات و زیباسازی شهرداری کاشان انجام شده است.
مهدی نادعلی افزود: سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نسبت به برداشت اولیه و امکان سنجی محور بلوار امام رضا (ع) همچنین اخذ مشاوره از مهندسین و متخصصین طرح جامع تبلیغاتی این محور را در دستور کار خود قرار داد.
وی افزود: به منظور بهسازی تابلوهای شهری کاشان، یکسان سازی اندازه، طرح و نمای آنها در مرحلهی نخست با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی چندین نمای مختلف طراحی و ماکت آنها تهیه گردید. شایان ذکر است این موضوع در کمیتهی تبلیغات شهری کاشان مورد بحث، تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
به گفته وی، امید است طی سه ماه آینده اولین نمونه از این تابلوهای تبلیغاتی جدید در شهر کاشان اجرا شود.
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، هزینه اختصاص داده شده جهت بهسازی و افزایش سطح سازههای تبلیغاتی هسته مرکزی کاشان را یک میلیارد و دویست میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان رفاهی تفریحی شهردار کاشان، اداره تأسیسات و زیباسازی شهرداری کاشان ذکر کرد.
گفتنی است: افزایش و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی پروژهی مشترک اداره تبلیغات شهری سازمان رفاهی تفریحی و اداره تأسیسات و زیبا سازی شهرداری کاشان است.