خبرگزاری کار ایران

توجه به رویکرد پیشگیری از اعتیاد اجتماع محور در محیط‌های کار ضروری است

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۹۰

كارشناسان دفتر پیشگیری از اعتیاد اداره كل بهزیستی استان اصفهان اقدام به برگزاری جلسه ای با عنوان پیشگیری از اعتیاد اجتماع محور در محیط های کاری، ویژه كارشناسان ادارت و دستگاههای استان نمود.

ایلنا- اصفهان:كارشناسان دفتر پیشگیری از اعتیاد اداره كل بهزیستی استان اصفهان اقدام به برگزاری جلسه ای با عنوان پیشگیری از اعتیاد اجتماع محور در محیط های کاری، ویژه كارشناسان ادارت و دستگاههای استان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی اكبر ابراهیمی، كارشناس مسئول پیشگیری ازاعتیاد اداره كل بهزیستی استان اصفهان در جمع كارشناسان ادارات و دستگاههای مختلف استان هدف ار برگزاری این جلسه را تشكیل پایگاه های پیشگیری از اعتیاد اجتماع محور در ادارات استان برشمرد و گفت: ضرورت دارد با پرهیز از هرگونه انكار و پنهان كردن، نفی و ناچیز تلقی كردن مصرف اعتیاد در محیط‌های كار، با همدلی و توسعه فعالیت‌های همه‌جانبه برای پیشگیری از این پدیده شوم، گام‌های اساسی برای مصون‌سازی كاركنان برداریم.

وی افزود: یكی از روش های مهم پیشگیری از اعتیاد، آگاه بودن مردم از خطرات و مضرات مصرف مواد است اگر هر فرد از تاثیر مواد مخدر بر سلامت جسمی و روانی و كاركرد شغلی و اجتماعی خود و خانواده اش مطلع بوده و آن را باور داشته باشد كمتر ممكن است به این كار دست بزند.

گفتنی است در این جلسه پیرامون پیشگیری از اعتیاد و تیم های اجتماع محور در محیط كار و عوامل شغلی موثردر استفاده از مواد مخدردر محیط كار بحث و گفتگو شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز