خبرگزاری کار ایران

طی ۱۱ ماهه امسال صورت گرفت/

اجرای هزار برنامه توسط سازمان رفاهی تفریحی کاشان

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۴۶

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، ازاجرای بیش از یک هزار برنامه فرهنگی، گردشگری، هنری، اجتماعی، ورزشی و آموزشی توسط این سازمان خبر داد.

ایلنا - کاشان: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، ازاجرای بیش از یک هزار برنامه فرهنگی، گردشگری، هنری، اجتماعی، ورزشی و آموزشی توسط این سازمان خبر داد.

« مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگارایلنا در کاشان با اعلام این خبر، هدف از اجرای این برنامه­های آموزشی را فرهنگ­سازی خانواده­ها جهت حضور فرزندان خود به محیط­هایی کاملاً سالم، ایجاد روحیه­ای شاد و با نشاط و فراهم ساختن بستری مناسب برای فعالیت در اجتماع برشمرد.

وی، برگزاری جشنواره­ی ریحانه النبی، جشنواره سراسری تئاتر مهر، دوسالانه نقاشی کودک، اولین برنامه شهروند کوچولو با موضوعات آموزش شهروندی، سلسله همایش­ها وکارگاه­های اجتماعی، بانوی آفتاب، برگ سبز با موضوع بازیافت، سوگواره­ی هنر در ساحت عاشورا، جشن بزرگ پایداری، جشنواره­ی کودک و نوجوان، رمضان و کلاس­های آموزشی- هنری در فرهنگسراهای سازمان بیش از یک­صد رشته را از برنامه­های شاخص فرهنگی، هنری این سازمان برشمرد.

به گفته وی، برگزاری مسابقات آشپزی و سفره آرائی، برنامه­های فرهنگی در خانه­های فرهنگ سلامت، سلسله نشست­های راه روشن، اجرای جنگ و جشن­های شبانه در پارک­های عمومی شهر، نمایش عمومی تئاتر، جشنواره بزرگ کودک در باغ پرندگان، همکاری در برگزاری کلیه­ی یادواره­های شهداء و مناسبتی و ملی مذهبی شهرستان، کوهگشت­ها و دشت گشتهای خانوادگی، ایستگاه­های ورزشی صبحگاهی و شامگاهی از دیگر برنامه­های شاخص این سازمان است.

این مقام مسئول افزود: برگزاری مسابقات دوچرخه­سواری دررده­های سنی از کودکان تا بزرگسالان، شنا، فوتبال، اعزام تیم دوچرخه­سواری مشهد­اردهال تا مشهدالرضا (ع)،کسب افتخارات تیم­های ورزشی سازمان خصوصاً تیم فوتبال بزرگسالان در لیگ آسیا ویژن استان اصفهان، نونهالان، نوجوانان و جوانان شهرستان در استان و عضویت تیم فوتبال در تیم­های ملی و باشگاه­های مطرح کشور از جمله برنامه­های شاخص ورزشی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز