خبرگزاری کار ایران

شمعانیان اعلام کرد:

پیش فروش حضوری بلیت های نوروزی ناوگان حمل و نقل جاده ای

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۴۸

پیش فروش حضوری بلیت های نوروزی اتوبوس از تاریخ 91/12/1 آغاز و مسافران محترم با مراجعه به دفاتر فروش شرکت های حمل و نقل مسافر در استان می توانند نسبت به تهیه بلیت خود اقدام کنند.

اصفهان-ایلنا: پیش فروش حضوری بلیت‌های نوروزی اتوبوس از تاریخ 91/12/1 آغاز و مسافران محترم با مراجعه به دفا‌تر فروش شرکت‌های حمل و نقل مسافر در استان می‌توانند نسبت به تهیه بلیت خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ شمعانیان رئیس معاونت حمل ونقل ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان اصفهان و مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌ها با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی به عمل آمده با تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافربری استان و آمادگی کامل بیش از ۱۴۰ شرکت حمل و نقل مسافر بری پیش فروش حضوری بلیت‌های نوروزی اتوبوس از تاریخ 91/12/1 آغاز شده است.

وی همچنین گفت: بیش از ۲۰۰۰ دستگاه از بهترین انواع اتوبوس‌های ویژه VIP و عادی با سرویس دهی مناسب و رانندگان حرفه‌ای در ۲۴ پایانه مسافر بری استان و دفا‌تر اختصاصی شرکت‌ها ی حمل و نقل مسافربری و دفا‌تر فروش سطح شهر آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز است و مسافران محترم در صورت داشتن هر گونه پیشنهادی موارد را با شماره تلفن ۷۷۵۴۲۴۹ یا با مراجعه به دفا‌تر نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مستقردر پایانه‌های مسافر بری اعلام تا سریعا رسیدگی لازم انجام شود.

وی در پایان با اشاره به حقوق مسافران در سفر‌های برون شهری ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از مسافرانی که قصد سفر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای دارند خواست تا حتما برای انجام سفر از دفا‌تر شرکت‌های مسافر بری بلیت تهیه کنند و به هیچ وجه ممکن در خارج از پایانه و بدون تهیه بلیت اقدام به انجام سفر ننمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز