خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد:

توقیف 27 محموله كالای قاچاق به ارزش یك میلیارد ریال در سمیرم اصفهان

کد خبر : ۴۹۱۴۱

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم استان اصفهان از توقیف 27 محموله كالای قاچاق به ارزش یك میلیارد ریال در یك ماه گذشته خبر داد.

اصفهان-ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم استان اصفهان از توقیف ۲۷ محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «صادقی» صبح امروز با بیان این خبر اظهار داشت: شهرستان سمیرم یکی از مسیرهای عبور قاچاقچیان کالا است که خوشبختانه با هوشیاری و دقت ماموران و اجرای طرح‌های ویژه کشفیات کالای قاچاق در سال جاری نسبت به سال قبل از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است.

وی افزود: در این خصوص ماموران به منظور مبارزه جدی و بی‌امان با قاچاقچیان کالا ۲۷ محموله کالای قاچاق را در این شهرستان زمین گیر کرده و با عاملان آن برخورد قانونی صورت دادند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده بیش از یک میلیارد ریال است عنوان داشت: این کالا‌ها شامل ۵۶۸۰لامپ کم مصرف، ۶۱۰ جین پوشاک، ۱۲۰ دستگاه گوشی همراه، ۷۱۲ کارتن انواع وسایل اسباب بازی، ۴۰ دستگاه موتور اوراق خودرو و ۲۰۰۰ عدد تسمه پروانه خارجی قاچاق بوده است.

فرمانده انتظامی سمیرم اصفهان خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و ۲۷ نفر دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز