خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خبر داد:

بیش از 10میلیون هکتار از اراضی استان اصفهان ملی‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۵۳

حدود 10میلیون و هفتصد هزار هکتار از اراضی استان اصفهان از اراضی ملی اند و از این تعداد قریب به 9 میلیون و 3دهم هکتار از این اراضی در بانک جامع املاک ثبت شده است که با توجه به این نرخ اصفهان در کل کشور پیشتاز است.

اصفهان –ایلنا:مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت:حدود ده میلیون و هفتصد هزار هکتار از اراضی استان اصفهان از اراضی ملی اند و از این تعداد قریب به 9 میلیون و 3دهم هکتار از این اراضی در بانک جامع املاک ثبت شده است که با توجه به این نرخ اصفهان در کل کشور پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد مجنون اظهار کرد: اسناد مالکیت الکترونیکی امکان جعل اسناد را تا حد قابل ملاحظه ای پایین می آوردو این اسناد تک برگی از امنیت بالا تری برخوردارند.

وی در پاسخ به این پرسش که میزان استقبال مردم از اسناد مالکیت الکترونیکی چگونه بوده است اظهار داشت: تعداد اسناد کاداستری صادره نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 98هزارو 144 فقره بوده است که در مقایسه با سال گذشته 50درصد افزایش داشته است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان افزود: در 8 ماهه ی نخست سال جاری یش از 65 میلیارد و 700 میلیون تومان از مطالبات بانک ها با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان اصفهان وصول شده است.

وی تصریح کرد:تعداد شرکت های ثبت شده در 8 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد کاهش داشته است وتعداد شرکت های منحل شده در همین تاریخ 44 درصد افزایش یافته است.

مجنون در پاسخ به این سوال که چگونه از اراضی ملی محافظت می شود ادامه داد: که اراضی ملی خارج از محدوده شهری متعلق به منابع طبیعی است که با همت یگان حفاظت کنترل میشود و اراضی داخل محدوده شهر متعلق به سازمان راه و شهر سازی است که فاقد یگان حفاظت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز