خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان تاکید کرد:

تاثیرگذاری تعاملات ایران و همسایگان در مهارت نیروی انسانی

کد خبر : ۴۵۸۴۹

مدیران مراكز آموزش فنی و حرفه ای ولایات كشور افغانستان به همراه نماینده جایكا در ایران از كارگاه های آموزشی اداره كل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان بازدید كردند.

اصفهان-ایلنا:مدیران مراكز آموزش فنی و حرفه ای ولایات كشور افغانستان به همراه نماینده جایكا در ایران از كارگاه های آموزشی اداره كل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان بازدید كردند.

به گزارش ایلنا، گروهی بیست نفری از خواهران و برادران مدیر مراكز آموزش فنی و حرفه ای ولایات افغانستان به همراه نماینده آژانس همكاری های بین المللی ژاپن (جایكا) در ایران و كارشناس مركز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای سازمان ازكارگاه های آموزشی این اداره كل شامل برق صنعتی درجه یك و ابزار دقیق در مركز شهید رجایی، نازكدوز زنانه ویژه اتباع، كیف دوز چرم، قالیبافی دستی، قالیبافی ماشینی، گلیم بافی و ماشین آلات پیشرفته نساجی در مركز صنایع نساجی و كارگاه های عكاسی، تصویربرداری، گرافیك و برنامه نویس وب در مركز فناوری اطلاعات اصفهان بازدید كردند و ضمن گفتگو با معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی، روسای مراكز فوق و مربیان كارگاه ها، چگونگی اجرای آموزش های مهارتی را در قالب استانداردهای موجود، ساعات حضور، تجهیزات آموزشی، زمینه های اشتغال، نحوه پذیرش و... را جویا شدند.

ابوطالب جلالی مدیر كل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان نیز در سخنرانی خود ضمن خوشامد گویی و قدردانی از آژانس همكاری های بین المللی ژاپن (جایكا) در ایران در برگزاری این تور آموزشی، ارائه آموزش های مهارتی را در دو بخش دولتی و غیردولتی، روند اجرای آموزش های فنی و حرفه ای ویژه شاغلین، زندانیان، سربازان، جوانان جویای كار و... در حوزه های مختلف كشاورزی، صنعت، خدمات و فنی تشریح كرد و اظهار داشت: تعاملات كشور ایران با كشورهای همسایه در توانمندسازی مهارت نیروی انسانی تاثیرگذار است و شما بعنوان سفیران كشور افغانستان میتوانید باب این ارتباطات را در زمینه های مختلف آموزشی با هدف بهره وری و تبادل مشاغل مورد نیاز جوامع گسترش دهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز