خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار اصفهان/

یادواره ۲۲۲ شهید بخش میمه و جوشقان کامو برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۱۱

همزمان با ایام الله دهه فجر، به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی یادواره ۲۲۲ شهید بخش میمه و شهرجوشقان کامو برگزار می شود.

اصفهان-ایلنا:همزمان با ایام الله دهه فجر، به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی یادواره ۲۲۲ شهید بخش میمه و شهرجوشقان کامو برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، حسین اسماعیلی مسئول پایگاه حمزه سیدالشهدای شهر میمه در گفتگو با خبرنگار ما، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر با اعلان این خبر گفت: در این یادواره از مقام شامخ 222 شهید تجلیل میشود و ما بر این عقیده هستیم که برگزاری یادواره شهدا می‌تواند در تأثیرگذاری دینی و مذهبی بر روح و روان جوانان و نوجوانان بسیار مثمرثمر باشد و آنان را در برابر توطئه‌های شوم دشمنان بیمه كند.

اسماعیلی ادامه داد: این مراسم در روز پنجشنبه 19 بهمن ماه ساعت ۲/۵ بعدازظهر در سالن تربیت بدنی شهر میمه با حضور خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و سخنرانی جناب آقای دکتر ذاکر استاندار فرهیخته ی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در جلسه ای که با حضور بخشدار میمه، شهرداران میمه و وزوان و رییس اداره آموزش و پرورش منطقه میمه، تعدادی از مسئولین ارگان های بخش، اعضا شورای اسلامی شهر میمه، مسئولین پایگاه های مقاومت بسیج شهرها و روستاهای بخش، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) میمه و تعدادی از معتمدین در محل سالن اجتماعات بخشداری تشکیل شد، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار نمودن مراسم یادواره شهدای بخش میمه و شهرهای جوشقان و کامو صورت گرفته است که در این بین با ایجاد کارگروه های مختلفی شامل کارگروه دکور و طراحی،کارگروه IT، کارگروه فرهنگی، کارگروه تبلیغات و.... تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.

شایان ذکر است حوزه مقاومت بسیج حضرت حمزه سیدالشهداء شهر میمه بعنوان مرکز و دبیرخانه برگزاری یادواره شهدای بخش میمه تعیین شده است تا نسبت به برنامه ریزی و هماهنگی لازم بمنظور هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن این مراسم تمهیدات لازم بعمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز