خبرگزاری کار ایران

معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان خبر داد:

افتتاح دو دفتر پیشخوان بیمه در آران و بیدگل

کد خبر : ۴۲۸۷۵

معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان، از انعقاد قرارداد انجام کلیه عملیات بیمه گری و صدور دفترچه در دفتر پیشخوان دولت در شهرهای آران و بیدگل و نوش آباد خبر داد.

ایلنا - آران و بیدگل: معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان، از انعقاد قرارداد انجام کلیه عملیات بیمه گری و صدور دفترچه در دفتر پیشخوان دولت در شهرهای آران و بیدگل و نوش آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در آران و بیدگل: "مسلم آشوری"در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر  افزود: باتوجه به اصل 44 قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص واگذاری بخشی از خدمات دولتی به بخش خصوصی و نیزجهت رفاه حال بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت این قرارداد اجرا شده است.

به گفته وی، براساس مفاد این قرار داد، کلیه عملیات بیمه گری شامل صدور، تمدید، تعویض،المثنی،ابطال دفترچه های بیمه تامین درمان در شهرهای نوش آباد و آران و بیدگل انجام می شود.

مدیرسرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان، تصریح کرد: بعد از این، شهروندان تحت پوشش بیمه تامین درمان، بدون مراجعه به دفتر مرکزی، از کلیه خدمات بیمه گری بهره مند خواهند شد.

آشوری گفت: دفتر پیشخوان دولت در نوش آباد، ارایه خدمت به بیمه شدگان مناطق همجوار شامل، سفید شهر، علی آباد، محمدآباد و یزدل را نیز بر عهده دارد.

به گفته وی، 23 هزار و 448 نفر از شهروندان شهرستان آران و بیدگل از خدمات بیمه ای سازمان تامین درمان استفاده می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز