خبرگزاری کار ایران

همایش "رایحه عفاف" در کاشان برگزار شد

کد خبر : ۴۲۴۷۶

مدیر دبیرستان دخترانه سیدعلی محمدیان کاشان، از برگزاری همایش و مسابقه کتابخوانی "رایحه عفاف" با مشارکت دانش آموزان و اولیا آنها، در این واحد آموزشی خبر داد.

ایلنا - كاشان: مدیر دبیرستان دخترانه سیدعلی محمدیان کاشان، از برگزاری همایش و مسابقه کتابخوانی "رایحه عفاف" با مشارکت دانش آموزان و اولیا آنها، در این واحد آموزشی خبر داد

"فریده سرافراز" در  گفتگو با  خبرنگار ایلنا در كاشان گفت: این همایش و برنامه های جنبی آن با هدف، آشنایی دانش آموزان و خانواده آنها با فلسفه و مبانی حجاب در تعالیم آسمانی و فرهنگ ملی و تاریخی ایران اسلامی به عنوان عامل تحکیم بنیان خانواده برگزار شد.

به گفته وی، اجرای مسابقه کتابخوانی با مشارکت 300 نفر از دانش آموزان و اولیا آنها از برنامه های اصلی این همایش بود که با هدف آشنایی شرکت کنندگان با سیره انبیا و اولیا الهی، در رابطه با فلسفه حجاب، به عنوان راهی برای حفظ کرامت انسانی در پرتوی این ارزش اجتماعی و تامین سلامت روانی و اجتماعی آحاد جامعه برگزار شد.

نویسنده کتاب کوثرمحبت اظهار داشت: در سایه روابط نزدیک و صمیمی بین اعضای خانواده‌ها، زمینه بالندگی علمی و شغلی دانش آموزان را فراهم ‌شده و جامعه از انحراف حفظ می شود و اجرای چنین برنامه هایی، فرصت خوبی برای ایجاد این ارتباط است.

وی ارتباط خانواده‌ با فرزندان و مدیریت کردن به موقع بر فرزندان را مهم توصیف کرد و گفت: با حضور به‌موقع پدر و مادر در خانواده کانون خانواده با محبّت و دوستی آشنا می شود و والدین باید با ایجاد فرصت های فراغت، نسبت به فرزندان ابراز محبّت کنند.

سرافراز افزود: در همایش پایانی این مسابقه، از 12 نفر از دانش آموزان و 4 نفر از اولیا، به عنوان نفرات برتر تجلیل شده و کمک هزینه یک میلیون ریالی سفر به مشهد الرضا را دریافت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز