خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان اعلام کرد:

بیش از دو هزار پروژه مخابراتی افتتاح می‌شود

کد خبر : ۴۱۲۰۴

از دهه مبارک فجر سال گذشته تا امسال در استان اصفهان بیش از دو هزار پروژه مخابراتی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

اصفهان-ایلنا: دو هزارو 151 پروژه مخابراتی از دهه فجر سال گذشته تا امسال با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان در سطح استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایلنا، حسین کشایی(مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان) در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر با اعلام این خبر گفت: ازجمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر امسال،  پروژه‌های فیبر نوری، دیتا، سوئیچ‌های مخابراتی و توسعه دکل‌هاست.

کشایی در ادامه اشاره‌ به ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه در استان خاطرنشان ساخت: درحال حاضر ضریب نفوذ تلفن ثابت در سطح استان اصفهان 86/42 است درحالیکه این ضریب در کشور 66/35 است. همچنین در سطح استان 4 میلیون و 267 هزار شماره تلفن همراه فعال است که باتوجه به جمعیت 4 میلیون و 90 هزار نفری استان این مسئله نشانگر استفاده اکثر مردم از خدمات مخابراتی است.

وی در رابطه با ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به مشتریان نیز یادآور شد: درحال حاضر 101 شهر استان و 256 مرکز مخابراتی تحت پوشش این خدمات است. همچنین  171 هزارو197  مشترک پرسرعت خدمات خود را از مخابرات دریافت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز