خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره میراث فرهنگی كاشان خبر داد:

ایجاد133فرصت شغلی در بخش‌های میراث فرهنگی كاشان

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۴۰

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از ایجاد تعداد 133 فرصت شغلی توسط این اداره در بخش های مختلف خبر داد.

ایلنا - كاشان: سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از ایجاد  تعداد 133 فرصت شغلی توسط این اداره در بخش های مختلف خبر داد.

" حسین یزدانمهر" در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان  با اعلام مطلب فوق افزود: از این 133 نفر،83 مورد در بخش صنایع دستی،31 مورد در زمینه خدمات گردشگری و 19 مورد در زمینه پیمانکاران و مرمت بناهای تاریخی بوده است که این اداره در شش ماه سال جاری تا کنون به 50 درصد از تعهدات خود در این زمینه عمل کرده است.

وی به صدور کارت شناسایی در رشته های مسگری، رودوزیهای سنتی،معرق چوب،منبت،قلمزنی،مینیاتور،تذهیب، چرم دوزی و گلیم بافی به هنرمندان این رشته ها اشاره کرد و افزود:یکی از اهداف این اداره آموزش،حفظ و احیاء و ترویج و معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی کاشان می باشد که این مهم در شش ماهه نخست سال جاری انجام پذیرفته است.

یزدانمهر با تاکید بر اهمیت گردشگری به عنوان یک صنعت درآمد زا اظهار کرد: در این بین 31 نفر در بخش گردشگری این شهرستان و در دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی مشغول به فعالیت شده اند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان ضمن تاکید بر پتانسیل های موجود کاشان در زمینه اشتغال یکی از اهداف این اداره را ایجاد فرصت های شغلی در بخش های خصوصی مرتبط میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز