خبرگزاری کار ایران

هم زمان با اربعین حسینی؛

تجمع بزرگ هیئت های مذهبی در حرم هلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۸۳

همزمان با اربعین حسینی، تجمع بزرگ هیات های مذهبی شهرستان آران و بیدگل در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار شد.

ایلنا – آران و بیدگل: هم زمان با اربعین حسینی، تجمع بزرگ هیات های مذهبی شهرستان آران و بیدگل در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل این مراسم   بسیار با شكوه از صبح روز پنج شنبه چهاردهم دی ماه با حركت جمعی پیاده عزاداران حسینی از میدان امام حسن مجتبی(ع) آران و بیدگل آغاز شد.

در این مراسم عزاداران حسینی مسیر میدان امام حسن مجتبی(ع) این شهر تا حرم مطهر حضرت محمد هلال (ع) ابن علی را پیمودند.

در این مراسم آیینی كه با همكاری سازمان اوقاف و امور خیریه و شورای هیات های مذهبی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد، مداحان اهلبیت "مهدی فخرالدین"، "محمد عرفانیان" و "ذبیح الله كدخدایی"، به مرثیه خوانی پرداختند.

بخش هایی از این مراسم بصورت زنده از سیمای مركز اصفهان، شبكه دو سیما و شبكه بین المللی خبر پخش شد.

 همزمان با اربعین حسینی تمام تكایا، مساجد، حسینیه ها و صحن امام زادگان شهرستان آران و بیدگل  یکپارچه سیاه پوش و غرق درسوگ و عزا بود.

آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان 6 كیلومتری شهردارالمومنین كاشان و 100 كیلومتری شهر مقدس قم واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز