خبرگزاری کار ایران

مسوول دارالقرآن مدیریت آموزش و پرورش كاشان

اجرای طرح قرآنی تلاوت نور در مدارس كاشان

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۲۷

مسئول دارالقرآن مدیریت آموزش و پرورش كاشان از اجرای طرح قرآنی تلاوت نور در مدارس این شهرستان خبر داد.

ایلنا - كاشان: مسوول دارالقرآن مدیریت آموزش و پرورش كاشان از اجرای طرح قرآنی تلاوت نور در مدارس این شهرستان خبر داد."

رضا خرمی مشكانی" در گفتگو با خبرنگارایلنا دركاشان با اعلام این خبر  گفت: شرکت کنندگان در این طرح، هر روز یک حزب از قرآن را تلاوت كرده و ثواب آن را نثار روح مطهر پیامبر (ص) و ائمه طاهرین علیهم السلام می كنند.

به گفته وی، ترویج تعالیم قرآنی و سیره عملی پیامبر اسلام (ص) به عنوان اسوه حسنه برای زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت، از جمله اهداف اجرای این طرح قرآنی است كه با مشاركت فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده آنها برگزار می شود.

وی تاكید كرد: اخلاق و معنویت، ضرورت حیات بشری است و بیان آموزه های دینی و سیره معصومین علیهم السلام، موجب مى شود که مردم از آنها تأثیر گرفته و به آنان اقتدا کنند كه در نتیجه، ارزش ها در جامعه زنده شود و ضدّ ارزش ها در مجال بروز نمی یابند.

وی اظهار داشت: طرح قرآنی تلاوت نور، طی پنج ماه برگزار می شود كه از بیستم دی شروع شده و تا بیستم اردیبهشت سال آینده ادامه دارد و انتظار است كه علاوه بر خواندن، تامل و تدبر در ترجمه آیه های قرآن، در جامعه نوجو و جوان این شهرستان فرهنگ سازی شود.

بیش از 55 هزار دانش آموز در 330 واحد آموزشی شهرستان كاشان مشغول به تحصیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز