خبرگزاری کار ایران

598 مقاله علمی در کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه کاشان ارائه می‌شود

مدیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق دانشگاه کاشان، از ارائه 598 مقاله در این کنفرانس خبر داد.

ایلنا - كاشان: مدیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق دانشگاه کاشان، از ارائه 598 مقاله در این کنفرانس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در كاشان احسان بلور کاشانی، تعداد مقالات ارسال شده از دانشجویان و محققان دانشگاه ها و موسسات وابسته به وزارت علوم سراسر کشور، به دبیرخانه این کنفرانس را، 1382 مقاله ذکر کرد و افزود: پس از بررسی هیات داوران این تعداد مقاله پذیرفته شد که در مدت برگزاری کنفرانس، 235 مقاله به صورت پوستر و دیگر مقالات به صورت سخنرانی ارائه می شود.

وی، موضوعات مقالات را کنترل، الکترونیک، برق، قدرت، مخابرات، انرژی های نو، مهندسی پزشکی و کامپیوتر برشمرد و اظهار داشت: این مقالات به مدت سه روز زمان برگزاری کنفرانس ارائه می شود.

بلور کاشانی، برگزاری نمایشگاه و کارگاههای آموزشی را از برنامه های جنبی این کنفرانس عنوان کرد و افزود: این کنفرانس با هدف، ایجاد فضای مناسب برای گردهمایی دانشجویان مهندسی برق و کامپیوتر، ایجاد انگیزه بین دانشجویان جهت انجام فعالیت های پژوهشی و گردآوری و ارائه دست آوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان مهندس برق و کامپیوتر برگزار می شود.

وی، تجربه انجام کارهای گروهی با مشارکت دانشجویان در زمینه های مختلف اجرایی وعلمی-کاربردی، ایجاد ارتباط مؤثر بین صنعت و دانشگاهیان، هدایت پژوهش های دانشگاهی در راستای نیازهای صنعتو فراهم آوردن بستری مناسب جهت ارتباط دانشجویان ممتاز و صاحبان صنایع و کارآفرینان را از دیگر اهداف این کنفرانس علمی، بیان داشت.

مدیر اجرایی این کنفرانس یادآورشد: این کنفرانس با عنوان یادواره دانشجوی شهید مهندسی برق، "داریوش رضایی نژاد"، با حضور خانواده این شهید برگزار می شود.

پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران، با همکاری دانشگاه کاشان و سازمان علمی، دانشجویی مهندسی برق کشور در روزهای هفتم تا نهم شهریور ماه سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار می شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز