خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شركت آبفای كاشان در گفتگو با ایلنا:

تاكنون 30 درصد عملیات اجرایی فاضلاب كاشان انجام شده است

مدیرعامل شركت آبفای كاشان از پیشرفت 30 درصدی عملیات اجرایی پروژه شبكه گذاری و تصفیه خانه فاضلاب كاشان با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومان به طول 50 كیلومتر خبر داد.

ایلنا - كاشان: مدیرعامل شركت آب و فاضلاب شهرستان كاشان از پیشرفت 30 درصدی عملیات اجرایی پروژه شبكه گذاری و تصفیه خانه فاضلاب كاشان دربافت جدید این شهر با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومان به طول 50 كیلومتر شبكه گذاری خبرداد

« ابوالفضل صدرائیه » در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان با اعلام این خبر با اشاره به اینكه از كل 59 میلیون یورویی اجرای پروژه فاضلاب شهر كاشان تاكنون مبلغ 250 میلیارد تومان آن حذب و هزینه شده است گفت: با توجه به قراردادی كه با بانك توسعه اسلامی جهت اجرای پروژه فاضلاب كاشان كه شامل: شبكه گذاری و اجرای تصفیه خانه فاضلاب كاشان منعقد شده است بایستی كل اعتبار 59 میلیون یوروی اختصاص یافته تا پایان سال 1393 جذب و هزینه شود.

صدرائیه اظهارداشت: براساس قراردادی كه با پیمانكار این پروژه منعقد شده است قرارشده كه 210 كیلومتر كار شبكه گذاری و تصفیه خانه در بافت جدید شهر كاشان كه از اوایل سالجاری شروع شده است تا پایان سال 93 به اتمام برسد.

مدیرعامل شركت آبفای كاشان تصریح نمود: نظر به اینكه اجرای پروژه فاضلاب در مناطق فرسوده و قدیمی شهر كاشان با مشكلاتی مواجه خواهد شد تصمیم گرفته شده تا پس از اتمام كار شبكه گذاری فاضلاب در بافت جدید شهری، اجرای فاضلاب در مناطق فرسوده نیز به مرور زمان اجرا شود.

وی پایین بودن عمق لوله گذاری فاضلاب شهری كاشان به منظور امكان استفاده منارل را از مهمترین ماندگاری اجرای فاضلاب در این شهر نسبت به سایر شهرهای كشور در آینده دانست و گفت: هرچند با توجه به وضعیت شهرسازی كاشان بخشی از زیرزمین های منازل مسكونی امكان استفاده از فاضلاب برایشان میسر نخواهد بود ولی واحد های مسكونی هم كف كه از كد ارتفاعی پایین ترو یا زیرزمین های درعمق 2 متر و60 سانت هستند خواهند توانست از فاضلاب شهری استفاده نمایند.

وی با بیان اینكه شبكه اصلی فاضلاب كاشان در بعضی از نقاط شهر ازعمق 7 متر نیز برخوردار است و حداقل عمق فاضلاب درشهر كاشان 2 متر و50 سانت و حداكثر 4 متر می باشد گفت: با توجه به اینكه در حین اجرای فاضلاب شهر كاشان دهها مشكل به دلیل وجود قنوات و ریزش چاههای سطحی شهرداری مشكلاتی را بوجود آورده است، لذا ضمن حق دادن به شهروندان عزیز كاشانی از آنها انتظارداریم كه با صعه صدر دراجرای سریعتر فاضلاب كاشان اجرا كنندگان این پروژه مهم را یاری نمایند.

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب شهرستان كاشان با بیان اینكه درمناطقی كه امكان نصب انشعاب فاضلاب وجود دارد درحال حاضر انشعابات نیز درحال نصب شدن می باشد گفت: هزینه انشعاب فاضلاب در كاشان به صورت تقسیطی است.

وی در پاسخ سوال خبرنگارایلنا در كاشان نسبت به شایعاتی كه گفته می شود فاضلاب كاشان فقط برای آبهای حمام و دستشویی است گفت: طرح فاضلاب كاشان برای جمع آوری كلیه فاضلاب خانگی و منازل مسكونی می باشد. پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز