خبرگزاری کار ایران

سهم فولاد مبارکه در بازار کشور به ۴۸ درصد رسید

در راستای افزایش تولید محصول، ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید صورت گرفته و امیدواریم تا پایان سال ۹۳ ظرفیت تولید فولاد مبارکه اصفهان به ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تن برسد.

اصفهان - ایلنا: مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان از افزایش ۱۴ درصدی تولید محصولات این شرکت در پنج ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد مسعود سمیعی‌نژاد با اشاره به تولید حدود ۲ میلیون و ۵۳۹ هزار تن انواع محصولات فولادی در سال جاری، اظهار داشت: با توجه به رشد تولید، سهم شرکت فولاد مبارکه در تولید فولاد خام کشور به بیش از ۴۸ درصد رسید.

وی این افزایش تولید را بیانگر تلاش و همت کارکنان و کارگران شرکت و روند رو به افزایش ثبت سفارش‌ها دانست و گفت: در راستای افزایش تولید محصول، ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید صورت گرفته و امیدواریم تا پایان سال ۹۳ ظرفیت تولید فولاد مبارکه اصفهان به ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تن برسد.

به گفته مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، با افزایش تولید این شرکت، بیش از ۳۰۰ واحد صنعتی جدید به تعداد مصرف کنندگان محصول اضافه شدند بدون این‌که به مشتریان قدیمی لطمه‌ای وارد شود.

وی همچنین از رشد ۶ درصدی عرضه محصولات گرم و اسیدشوئی، ۱۲ درصدی محصول سرد و کالاهای پوشش‌دار شامل انواع ورق‌های گالوانیزه، ‌ رنگی و قلع‌اندود (برای تولید قوطی‌های کنسرو و قابل استفاده در صنایع) و در مجموع رشد ۷ درصدی در پنج ماهه گذشته خبر داد و افزود: شرکت فولاد مبارکه اصفهان که از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز کرده است، ظرفیت تولید سالانه بیش از ۶ میلیون تن محصولات فولادی را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز